Беше топла сутрин. Слънцето грееше силно.
Джимин седеше на една пейка в близкия парк. След малко се появи и Хоби.
-Здравей, Джимини! - рече Джей-Хоуп и седна до него.
-Здравей, Хоби...
-Сега ще ми кажеш ли какво беше това снощи по телефона "той се върна" и всичко останало.
-Ах, ами... - и Джимин му разказа всичко от срещата чак до появата на Шуга.
-Уау...
-Знам. Това е... толкова объркано. Не знам какво да правя, Хоби! - рече Джимин и скри главата си във врата на Хоби.
От това Хоби малко се стресна от тази близост, но беше секундно.
-Джимин...
-Знам... Знам, че беше грешно и за двама ни, но Хоби... ти беше единствения до мен...
-Знам, Джимини. Но знаеш, че не е правилно. Обичам те и знаеш, че те заобичах повече от колкото трябваше, но аз нямам това право. Моите чувства не трябва да са повече от приятелски. Залъгваш себе си. Ти още го обичаш. Както и той теб. Сигурен съм.
-Как ще го обичам? Аз чувствам, че го мразя. Мразя го за това, че ме изостави. Знам, че беше за мое и негово добро, но просто...
-В момента си заслепен от силната емоция. Скоро ще видиш какво наистина чувстваш. - рече Хоби и погали косата му.
-Добре, но може ли да направим същата грешка за втори и последен пъ? - Джимин погледна Хоби в очите.
Ретроспекция:
-Хоби!
-Да, Джимин? - каза весел Хоби.
-Исках да ти кажа нещо... - започна притеснено.
-Какво е то?
-Мисля, че забравих чувствата си към Шуга!
-Сигурен ли си в това? - попита сериозно Джей-Хоуп.
-Да...
-И кой те накара да успееш? - попита от интерес.
-Ами....
-Кажииии ми деее! - започна да лигави той, за да отговори.
-Ти...
Хоби само го погледна и се доближи максимално до очите му и ги погледна толкова строго, че Джимин изтръпна.
-Джимин... Ти сигурен ли си в това?
-Аз... Да. - отвърна му той.
Тогава Хоби го целуна, а Джимин отвърна, но сякаш не истински...
-Оу, Джимини! - рече Хоби и гушна момчето. - Разбирам, че още те боли за него. Но не можеш да излъжеш себе си!
Джимин зарови лице в обятията му.
Край на ретроспекцията.
- Джимини... - рече Хоби. - Не трябва.
- Искам да знам...
Джимин и Хоби се гледаха в очите. Очите на Чим бяха насълзени, а на Джей-Хоуп изразяваха много неща - страх, любов, желание и забрана.
-Моля те, Хоби...
Джей-Хоуп се наведе на сантиметри над главата на Джимин. С едната ръка обхвана бузата му и допря устните си в тези на момчето пред него. Джимин му отвърна, но целувката беше много кратка.
-Вече знаеш ли какво да правиш? - попита го Хоби.
-Благодаря... - беше единственото, което каза преди да тръгне... да търси Юнги.
✴️Бележка: Здравейте. Съжалявам, че отдавна не съм качвала глави, но малко остава до края и се чудя как точно да завърша книгата. Но надявам се да ви е интересна. Благодаря, че четете 💕
Също така искам да спомена, че user49737802 постна книга boy x girl с Шуга. И ако имате интерес, може да я погледнете.
🎉 HAPPY NEW YEAR 🎉
YOU ARE READING
Yoonmin
Short StoryЕдно силно приятелство... Дали ще се превърне в нещо повече? Дали двете момчета ще се осмелят да покажат чувствата си? Дали миналото няма да почука на вратата им и да им доведе неприятности? #3 in short 22.11.2018 #1 in short 28.12.2018 #1 in short...