ÍRÓNŐ:NickiTxox
Ebben a fejezetben van egy kis felnőtt tartalom, hogy előre is figyelmeztesselek titeket. Jó olvasást! x
_______________________________
Hermione szemszöge
- Öhm... Draco menj csak előre, ha szeretnél - mondtam, miközben realizáltam egy dolgot és hirtelen megtorpantam. Valamiről teljesen megfeledkeztem.
A kezemet még erősebben szorította, mintha akármelyik pillanatban elfuthattam volna. - Minden rendben?
Rámosolyogtam. - Igen, minden okés. Csak eszembe jutott, hogy azt mondtam Harrynek beugrok a griffendél klubhelyiségbe meglátogatni őt és Ginnyt.
Draco felsóhajtott, aztán közelebb húzott magához. Az ajkait puhán az orcámhoz érintette, a lábaim zseléssé váltak. - Nem várhat? Csak tíz perce engedtek ki.
- Megígérem, hogy nem fog sokáig tartani - mondtam neki azelőtt, hogy nagy meglepettségére megpusziltam volna. - Csak szeretném látni őket mielőtt a mai nap véget érne. És még Ginnyvel nem is beszéltem azóta a... tudod.
Draco sóhajtott és láttam a halovány csalódottságot szemeiben. - Nos azt hiszem nem győzhetlek meg arról, hogy ne lásd a barátaidat.
- Nem, nem tudsz - kuncogtam. - De tényleg nem fog sokáig tartani. Várj meg a szobában rendben?
- Jó - vigyorgott önelégülten. - Megteszek minden tőlem telhetőt, hogy most az egyszer türelmes legyek.
- Nagyszerű.
Draco még egyszer magához húzott, és én engedtem, hogy az ajkai egy pár pillanatra az enyémeken időzzenek. Ez már csak azért is volt furcsa érzés, mert ezelőtt még sose csókoltam meg senkit az iskola folyosóin, főleg nem Dracot. Ámbár abban a pillanatban csak kevés ember vett minket körbe; legtöbben azt hiszem visszamentek a hálókörleteikbe. Draco hátralépett és büszkén mosolygott rám. - Később találkozunk akkor.
- Így lesz - viszonoztam a mosolyát. - Szia!
Hátat fordítottam neki és gyors iramban elkezdtem sétálni a griffendél klubhelyiség felé. Tisztában voltam vele, hogy mennyire idegesnek éreztem magam és minden megtett lépés tetőzte ezt. Tudtam, hogy a kapcsolatomat Dracoval nem tarthattam többé titokban akármennyire is kényelmes lett volna ez. Nem hazudhatok a barátaimnak azzal a kockázattal, hogy elvesztem a barátságukat és a bizalmukat. Ginny és Harry támogatni fognak, tudtam, hogy így lesz. De Ron egy másik történet volt. Rettegtem attól, ami következett.
Harry és Ginny rögtön kiszúrtak, amint beléptem a klubhelyiségbe. Ginny kilőtt az előző tartózkodási helyéről és a karjaival teljesen összenyomott, miközben izgalmában sikítozott.
Nevetni kezdtem, de kicsit furán hangzott, főleg, hogy a szám a hajával volt tele. - Nyugi Ginny, nem mintha egy évtizede nem láttál volna!
- Ó fogd be az okos szádat - válaszolt, miközben a karjaival még szorosabban körbe zárt. - Rohadt boldoggá tesz, hogy biztonságban vagy és jól vagy.
- Igen, engem is... Jól van, őszintén, most már tényleg nem kapok levegőt.
- Ó igaz, bocsi - vigyorgott kiengedve a szorításából. Ginny gyönyörűen festett aznap este. Egyenes vörös haja a vállára omlott, az orcáin babaszerű rózsaszín pirosító. Még nem láttam a saját tükörképem, de tudtam, hogy valószínűleg betegesnek és sápadtnak nézhettem ki.
CITEȘTI
Stay By My Side (Hermione Granger és Draco Malfoy) Fordítás
Fanfiction- FORDÍTÁS - Az újonnan iskolaelső Hermione Granger visszatér Roxfortba, hogy befejezze a végzős éveit Harry és Ron nélkül. Lelkesen vár egy stresszmentes évre, de a boldogsága teljesen összeomlik, amikor Draco Malfoyt is iskolaelsővé teszik. A fi...