ÍRÓNŐ: NickiTxox
Helló Mindenki!
Először is KÖSZÖNÖM a rengeteg elképesztő mennyiségű támogatást és szeretetet, amelyet ez a sztori kapott. Mindannyian annyira kedvesek és szeretőek vagytok és nem történt volna ennyi előrelépés ezzel a történettel, ha nem rajtatok múlik.
Amikor két éve elkezdtem írni és publikáltam az első tíz fejezetet itt, megálltam és gyakorlatilag eltűntem az oldalról. Az oka ennek, hogy az életem egy dramatikus fordulatot vett, dolgok történtek és egyszerűen azon kaptam magam, hogy képtelen vagyok írni. Aztán januárban ebben az évben beléptem wattpadra kíváncsiságból és láttam, hogy a történet annyi olvasást, kommentet és szavazatot kapott! A kedvesség és pozitivítás lenyűgözött, szóval úgy döntöttem, hogy folytatom újra a sztori írását. Megtaláltam a motivációt. És annyiraaa örülök, hogy megtettem! A kis számú ember, aki ezt olvassa, valószínűleg tudja miről beszélek. Őszintén sosem számítottam rá, hogy ez a történet valaha is népszerűvé válhat, csak élvezetből kezdtem írni, szóval hatalmas meglepetés volt látnom, hogy vannak emberek akik valóban szerették és akarták olvasni.
Most, hogy ez a történet véget ért, visszatérek és javítgatok hibákat, amelyeket elvétettem (néha elfelejtem leellenőrizni újra a helyesírást). De csak kicsi módosítások lesznek, nem fogok drasztikusan semmit sem átalakítani. A történet marad ugyanúgy, mint eddig.
Nemrég kérdeztek a folytatással kapcsolatban. És a válasz erre, hogy jelenleg nem tervezem folytatni. DE nem fogok soha sohát mondani egy folytatásra. Ha egyszer úgy döntök lesz ilyen, nem feltétlen Hermione és Draco lesznek a főszerepelők (vagy lehet... nem tudom), de kérlek ne éljétek bele magatokat. A történet és az ötletek nem jönnek csak úgy egyik éjszakáról a másikra, ezek a dolgok sok tervezést és előkészületet igényelnek. Valamint kísérletezgetni akarok más sztori ötletekkel és fanfictionökkel is. Kérlek szabadon kommenteljetek ötleteket lenn, ha vannak javaslataitok egy lehetséges folytatásra, amely segíthet, imádnék hallani felőletek! (OKTÓBER KILENC, FRISSÍTÉS - Már írom a folytatást, a profilomon megtalálod, csekkold le!)
Fordítói megjegyzés:
És én is nagyon köszönök minden egyes kommentet, dícséretet és kitartó olvasót. Ez a kis könyv éveket ölelt fel az életemből. Rengeteg minden történt velem és sosem csinálnám vissza. Ennek köszönhetően a szókincsem az egekben és talán ennyi munkát és kitartást még sosem tettem bele semmibe. A jó kis fordítós estéimet sosem fogom elfelejteni és persze a kis hozzászólásokat sem, amiken mindig mosolyogtam és úgy éreztem be kell fejeznem, meg kell csinálnom. De nem fogom befejezni most sem. Új szenvedélyem a saját könyvem, ha érdekel nézzetek be, hihetetlen jó érzés saját magam alkotni végre valamit. És persze a folytatás. Ha érdekel a Stay By My Side folytatása, sajnos nem fogom lefordítani. Rengeteg munka lenne és már egyre kevesebb és kevesebb időm van erre, nem okoz akkora örömöt, mint az elején. Viszont!!! Ha csak beszélsz is valamennyire angolul ajánlom figyelmedbe! Valahol el kell kezdeni és érdemes elolvasni, ahogy az extra jelenetes könyvet is!
Ölelek mindenkit, Rowena T.NickiTxox
And Nicole Marie... I don't know if you still look into the chapters, but I hope you see this. I will always be grateful for giving me a chance to work with your story. It has been a huge part of my life for years now, and I cannot express it enough how much it has taught me. I want to assure you that I have put a lot of work into it, to make a worthy translation of your story. I love every single word of it and it was an amazing experience to translate it. Thank you! Keep up the good work! You are a real talent. Lots of love towards you!
ESTÁS LEYENDO
Stay By My Side (Hermione Granger és Draco Malfoy) Fordítás
Fanfic- FORDÍTÁS - Az újonnan iskolaelső Hermione Granger visszatér Roxfortba, hogy befejezze a végzős éveit Harry és Ron nélkül. Lelkesen vár egy stresszmentes évre, de a boldogsága teljesen összeomlik, amikor Draco Malfoyt is iskolaelsővé teszik. A fi...