ÍRÓNŐ: NickiTxox
Ez a huszadik fejezetem és annyiraaaaa boldog vagyok most. Mivel mindannyian ennyire aranyosak vagytok, úgy döntöttem, hogy ezt a fejezetet hosszabbra és jóval érdekesebbre írom meg. Valószínűleg ez az egyik személyes kedvencem azok közül, amelyeket eddig már megírtam! Élvezzétek xoxo
_____________________________________________________________________
Hermione SZEMSZÖG
Még csak be sem mentem a szobámba, hogy átöltözzek. Miután megtaláltam Pansy nagyon gonosz üzenetét, azonnal elindultam Ginny szobájához és előbb odaértem, mint arra számítottam. Küzdöttem, hogy visszatartsam a könnyeimet, miközben már-már futottam a folyosón. Néhány diák észrevette őket és nevettek, de nem érdekelt. Ötletem sem volt, hogy egyeltalán miért is sírtam, nem volt okom rá. Féltékeny voltam? Tisztában vagyok vele, hogy az elmúlt néhány hétben érzéseket kezdtem táplálni Draco iránt, de sosem gondoltam, hogy eljutok odáig, hogy sírjak is miatta. Nagyon hülyén éreztem magam, Draco pedig jogosult, hogy a szabadidejében azt csináljon, amit csak akar, szóval ez lehet akár Pansy Parkinsonnal is. Nem kell érdekelnie! De érdekel, nem tehetek róla. De mi volt korábban ez az egész hűhó a folyosón Pansyvel? Biztos, hogy ha Draco nem gondolna semmit rólam, akkor nem állt volna ki értem majdnem az egész iskola előtt. Annyira össze voltam zavarodva. Úgy éreztem a fejem fel fog robbanni. Ahogy megközelítettem Ginny ajtaját letöröltem az arcomról minden bizonyítékát a könnyeimnek, vettem egy mély levegőt mielőtt kopogtam. Pár másodperccel később egy óriási mosollyal az arcán nyitotta ki, de én csak egy gyengét produkáltam. Intett, hogy jöjjek be.
- Nem úgy volt, hogy átöltözöl? - kérdezte Ginny tőlem, amikor ledobtam magam a kék foteljébe.
- Öhm... meggondoltam magam. Szóval mizu? - szóltam, ahogy kényelembe helyeztem magam.
Vállat vont. - Rendben, csak szükségem van a tanácsodra a Harryvel való kapcsolatomról.
- Mire célzol? Történt valami kettőtökkel? - kérdeztem megemelve a szemöldökeimet, teljes aggodalommal a két legjobb barátom párkapcsolata miatt.
- Ó persze, hogy nem! Tök jól vagyunk! De nem erről van szó! - magyarázta.
Keresztbefontam a karjaimat, ahogyan visszaültem a foteljébe. - Rendben... szóval akkor mi az?
Most már komolynak tűnt. - Nos, mostanában azon gondolkodtam, hogy lehet itt lenne az ideje, hogy a kapcsolatomat Harryvel a következő szintre emeljem. Nem beszéltem még vele róla, veled akartam először.
A hangulat teljesen megváltozott.
- Mire... ó értem. Váó. Ez egy nagy lépés Ginny... - Egyeltalán nem számítottam erre, s arra sem, hogy Ginny hozzám jön ezt megbeszélni. Nem vagyok igazán egy szakértő ebben a dologban.
- Ja.. - mondta félénken. - Most már egy jó ideje vagyunk együtt és úgy érzem száz százalékban készen állok.
- Feltételezem jövő hétre tervezed, amikor eljön Halloween-re? - kérdeztem és ő bólintott. - Nos.. Azt hiszem nincs olyan amit tudnék mondani azonkívül, hogy védekezzetek és remélem minden rendben fog menni.
Felsóhajtott. - Úgy értem, egyértelműen még sosem csináltam ilyet ezelőtt és ideges vagyok, hogy ő nem akar majd, valamilyen oknál fogva.. vagy elkezdjük csinálni és meggondolja magát, vagy ellök..
Felemeltem a kezem és megráztam a fejem, hogy elhallgattassam. - Ne legyél buta. Milyen srác akarna nemet mondani a gyönyörű barátnőjének, mikor azt kéri, hogy feküdjön le vele? Ostoba lenne, ha nemet mondana, amit nem is fog megtenni.
KAMU SEDANG MEMBACA
Stay By My Side (Hermione Granger és Draco Malfoy) Fordítás
Fiksi Penggemar- FORDÍTÁS - Az újonnan iskolaelső Hermione Granger visszatér Roxfortba, hogy befejezze a végzős éveit Harry és Ron nélkül. Lelkesen vár egy stresszmentes évre, de a boldogsága teljesen összeomlik, amikor Draco Malfoyt is iskolaelsővé teszik. A fi...