ÍRÓNŐ: NickiTxox
Hermione SZEMSZÖGE
Zavaromban összeráncoltam a szemöldökeimet, miközben Dracora néztem, aki úgy látszott épp olyan zavarodott volt, mint én. Ezután Blaise felé fordultam, ő viszont már a robbanás határán állt. Mit akart? Az volt az érzésem, hogy pillanatokon belül kiderül.
- Blaise - mondta Draco, a vonásai megkeményedtek.
Blaise válaszként biccentett mielőtt megszólalt volna. - Biztos vagyok benne, hogy tudod miért kell beszélnünk. Persze Pansyről van szó, és annak okáról, hogy miért szükséges megfizetned a történtek után.
- Nincsen semmi köze hozzá - éreztem, ahogy a vérem fortyogott. Egyszerűen tudtam, hogy valami hasonló fog történni előbb, vagy utóbb. Blaise túlzottan dühös volt, hogy másképp döntsön.
- Fejezd be - sziszegett Draco. Már-már éreztem az idegességét, és tudtam, hogy nem akarta, hogy ennek a részese legyek. De nem fogok a háttérbe húzódni, és végig nézni, ahogy az emberek megbélyegzik valami olyanért, amely nem is az ő hibája.
- Ó a Sárvér megvéd téged - vihogott Blaise. - Szerelmes vagy belé, vagy mi?
- Hagyj békén! - kiabált Draco. - Akármit is akarsz mondani, mond most. Elegem van a hülyeségedből egy egész életre.
Blaise tett egy-két lépést előre, és amíg ezt megtörtént elakadt a lélegzetem. Draco rendíthetetlen maradt. - Miattad halott. De ezzel már tisztában vagy - rosszul voltam a Blaise hangjában lévő utálat és méreg mértékétől.
- Lehet, hogy az állítás igaz - szólt Draco. - Büntess, ahogy akarsz, de nem fogod megtenni előtte - tudtam, hogy rám célzott, és nem voltam képes elhinni, amit mondott.
- Elment az eszed? - fakadtam ki. - Nem büntethetnek meg valami olyanért, amiért nem is vagy felelős. Csak szenvedni akar látni, jobban, mint eddig. Miért nem látod?
Draco sóhajtott egy nagyot; a hangjában bizonytalansággal beszélt. - Ez nem a te harcod. Pansy lehet még mindig velünk lenne, ha...
- Ezt már vagy ezerszer hallottam és még mindig ugyanaz a válaszom - beszéltem kétségbeesetten, megpróbálva ignorálni az előttünk álló ijesztő alakot. - Mentálisan instabil volt. Ő a hibás a saját haláláért, nem te. Nem a te hibád, hogy nem tudta elfogadni, hogy nem akarsz vele lenni.
- Jobb lesz ha vigyázol mit mondasz mocskos szájú. Hallgatnod kéne Dracora, nincsen semmi közöd hozzá - morogta Blaise, az öklei összeszorultak az oldala mellett.
- Félsz belátni az igazságot? - szóltam kihívóan. - Egyáltalán nem tűnsz ostobának, szóval teljesen biztosan tudnod kell, hogy Draconak semmi köze Pansy halálához. Megtagadod Pansy elméje valódi állapotának tudatát, csak egy gyáva féreg vagy, aki a bosszúban keresi a saját kielégülését.
- Mit mondtál te kis ribanc? -szólt agresszívan. Lenyeltem a gombócot a torkomban, ahogy elkezdett felém sétálni.
Draco másodperceken belül előttem termett; kinyújtotta a kezeit és hátra lökte Blaiset. - Nem fogsz hozzá érni!
- Erre nem fogadnék - mondta; a tekintete továbbra is rajtam. - Miből gondolod, hogy megakadályozhatsz?
Elvigyorodtam. - Hacsak nem valami felsőbb rendű családból származol, akkor nincs olyan törvény, amely kimondaná, hogy nem állhatok ki ellened. Nem érdekel, ha mardekáros vagy, nem okozna gondot helyre tenni téged. Szégyenkezned kellene.
KAMU SEDANG MEMBACA
Stay By My Side (Hermione Granger és Draco Malfoy) Fordítás
Fiksi Penggemar- FORDÍTÁS - Az újonnan iskolaelső Hermione Granger visszatér Roxfortba, hogy befejezze a végzős éveit Harry és Ron nélkül. Lelkesen vár egy stresszmentes évre, de a boldogsága teljesen összeomlik, amikor Draco Malfoyt is iskolaelsővé teszik. A fi...