Здравейте аз се казвам Крис на 18 години съм от България,живея в едно село близо до София в къща на три етажа с огромен двор зад нея.
Съседите пред над се бяха изнесли преди 4години и днес щях да се запозная с новите съседи,единственото което разбрах за тях е,че са 10 човека и не са от България,а от Корея тъй като уча корейски ще се разбирам с тях.Сега беше 14:30 и седях на терасата с поредната запалената цигара и реших да погледна надолу към улицата и забелязах един черен миниван минава по нея и да спира пред къщата.От него излезнаха 8 корееца изглеждаха ми на не повече от 25 годишни дори по-малко към 18/17.Единя ми беше доста познат но не знам от къде,но като чух гласа му се сетих за моя приятел.С него се познаваме от близо 5 години,а вече от година и половина сме повече от приятели.Тъй като той е от Корея се налага да седя до 5:30/6:00 българско време,за да говоря с него защото тогава там е към обяд и няма толкова работа.Един ден ми каза,че ще се мести в друга държава,но така и не ми каза кога и къде ще се мести.
Реших да се оправя и да слезна да се запозная с тях.Приготвях се и преди да отида да си обувам обувките си взех телефона,слушалките.Отидих да си обуя обувките и започнах да слизам надолу по стълбите докато слушам музика,но си забрах ключовете на врата и трябваше да се върна да ги взема.Телефона ми извибрита няколко пъти от Vlive ,че Nct127 са наживо и,че са се преместили в някаква къща,аз естествено бях си ги пуснала да ги слушам,тръгнах да си взимам ключовте от джоба на якето,тъй като бях ги сложила там и тръгнах да отключвам вратата,а през това време някой от групата каза нещо смешно а аз излезнах от вратата и се изсмях,тогава докато се смях само се заслушах в лайфа им и чух моя смях,те погледнаха от къде идва този смях,те бях погледнали към мен.Ооо не,не,не това не се случва. Те ми се усмихнаха?Ще припадна!Nct127 са мойте съседи?Ии настъпи момента да се запозная с тях!
Излезнах от двора и тъкмо щях да стъпя на пътя,когато тези 10 прекрасни момчета седяха пред мен и ми се усмихваха мило.Тъкмо щя да проговоря,но естествено Джони реши да ме прекъсне.
-Здравей,аз съм Джони!-проговоря на английски,а аз се замислих на какъв език да заговоря и реших да ги изненадам.-Това са...-и го прекъснах.
-Знам кои сте.Аз съм Кристъл,но ми викайте Крис.-започнах да говоря на корейски а те ме гледаха очудени.
-Как така ни знаеш?Да не си ни луд фен?-попита ме Юта.
-Чувала съм ви няколко пъти,но не съм ви фен.-казах аз и всички ме гледаха с интерес-Какво?Да не е станало нещо?-попитах очудено аз,но така или иначе не ми отговориха и потънах в мисли,когато раката на Марк ме изкара от транс.
Питах те нещо.-каза Марк.
-Съжалявам,бях се замислила.Марк ще повториш ли?-попитах го мило,а той само кимна с глава.
-Някой ден ще ни разведеш ли из селото?-попитаха ме всички във един глас,как да не им откаже човек.
-Разбирасе,ако искате вечерта когато нямате работа?-попитах ги,а те само кимнаха.-Марк,може ли да поговорим насаме замалко?-Марк разбра какво имам предвид и дойде.
-Кажи Нори.-Марк тръгна да говори но спря.-Или по точно _park_kristal_?
Той какво?Не ми казвай,че Марк от nct127 ми в гадже?Аз съм във шок от случващото се във момента.
-Марк?Коте?-попитах го той само кимна и се усмихна той си разтвори рацете за мечешка прегръдка,а аз го гушнах и почнах да плача от радост на рамото му.-Не мога да повярвам,че това си ти,също така не знаех,че си от Nct127,какво ще кажат момчетата за връзката ни?
-Не ме интересуват,какво ще кажат,най-накрая те намерих и никога повече няма да те изгубя-Марк се беше отдръпна и ме гледаше в очите докато говореше,а аз го гледах все още с сълзи в очите и не вярвах какво се случва-Може ли да направя нещо?-попита ме той.
-Да раз...-той ме прекъсна целувайки ме,не знаех какво става,но венага му отвърнах.Тези устни бяха толкова меки и вкусни,а целувката беше изпълнна с желание,страст,тъга,отчаяние,инай-вече изпълнена с любов.
-Марк?Какво правиш?-попита Тейонг-Защо я целуваш,нали имаш приятелка от година и половина?-скара се на Марк,Тейон.
-Момчета запознайте се,това е моята приятелка.......
Следва продължение......Здравейте,отново това е новата книга която съм подготвила.Съжалавам че от две години не съм пускала нищо но дано ви хареса,имам нови идей за книги и реших да почна нови,занапред ще има много книги но най-вече с кпоп групи❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Ще се видим,когато се видим!
Айде лека вече,котета❤️😍😍
YOU ARE READING
It's that Love...😢❤
RandomИсторя за една любов, която завършва с изневяра, но се оказва че не можеш да забравиш най-добрия си приятел и внезапно след 9 години се съберете като повече от просто приятели..., 🤗❤