Τα χρόνια περασαν... Τα παιδια μεγάλωσαν.. Ήταν πλέον 24 χρονών και είχαν χάσει την επικοινωνία αφότου τελείωσαν το λυκειο και ο καθένας έφυγε σε διαφορετική πολη για σπουδές. Ο Λευτέρης σπουδαζε ακόμα λογιστική στη Λάρισα, ο Στέλιος τελείωσε γυμναστική Ακαδημία στην Θεσσαλονίκη και τώρα ήταν γυμναστής σε σχολείο, ο Θοδωρής είχε περάσει σε μια στρατιωτική σχολή στην Αθήνα και πλεον βρίσκονταν στη Ξάνθη, η Ντινα πέρασε στην καλών τεχνων στην Αθήνα, η Ιωάννα τελείωσε την σχολή της νομικής στη Καβάλα και η Χαρά τελείωσε της σπουδές σεναριογραφιας και έγραφε το πρωτο της βιβλίο στον Βόλο.
Τα ζευγάρια είχαν χωρίσει αναγκαστικά λόγω της απόστασης αλλά δεν μαλωσαν ποτε.. Απλώς χάθηκαν και δεν μιλουσαν παρα μόνο σε γιορτές και γεννεθλια.Ο Θοδωρής ήταν μαζί με μια κοπέλα την Μαρια που γνώρισε στην Ξάνθη. Ήταν στην ίδια ηλικία με αυτόν και τα είχαν 8 μήνες τώρα. Η Χαρά ήταν με ένα παιδι που πηγαιναν μαζί στη σχολή, ήταν δυο χρόνια μικρότερος, τον έλεγαν Άγγελο και ήταν μαζί 6 μήνες. Ο Στέλιος γνώρισε μια κοπέλα την Ειρήνη σε ένα κλαμπ, ήταν ένα χρόνο μεγαλυτερη του και είχαν αρχίσει να γνωριζονται. Οι υπόλοιποι σε αυτά τα χρόνια που περασαν έκαναν μερικές επιπόλαιες σχέσεις και καμια δεν κράτησε πανω απο 2 μήνες. Έκαναν όμως καινουριες φιλίες. Η Ντινα γνώρισε στην σχολή μια κοπέλα την Χριστίνα όταν ήταν στο δευτερο ετος και ο Λευτέρης απέκτησε έναν πολυ καλο φίλο απο το στρατό αφου έτυχε να ήταν απο την ίδια πολη. Η Ιωάννα ήταν πολυ αφοσιωμένη στις σπουδές της και έκανε μόνο περιστασιακες φιλίες και σχέσεις.
Ένα μεσημέρι Δευτέρας που φαινόταν σαν τα άλλα η Ντινα μαγειρευε και άνοιξε την τηλεόραση για να χαζευει λίγο παραληλα. Στην τηλεόραση έπαιζαν ειδήσεις και η Ντινα έριχνε που και που κλέφτες ματιές. Ξαφνικά άκουσε ότι στις ειδήσεις μιλουσαν για έναν δολοφόνο που σκότωσε μια παρεα παιδιων σε ενα σπίτι στο νησι και έπειτα το έκαψε. Τρία αγόρια και τρία κορίτσια στην ηλικία των δεκαεπτά είχαν δολοφονηθεί. Η Ντινα έκλεισε βιαστικά το μάτι της κουζίνας και έτρεξε να δει. Η τηλεόραση έδειχνε το σπίτι που είχε παει πριν από 7 χρόνια διακοπές με τους φίλους της. Ήταν μισό καμμένο και δε θυμιζε σε τίποτα το σπίτι που θυμοταν. Αναγνώρισε όμως αμέσως την γερικη ιτιά που εστεκε απειραχτη. Κάποιοι γείτονες είχαν προλαβει να σβήσουν την φωτιά όσο ήταν ακόμη νωρίς. Οι γονείς των παιδιων θρηνουσαν τα αδικοχαμενα παιδια τους στην τηλεόραση. Στην οθόνη εμφανίστηκε η εικόνα ενός άντρα με μαυρη κουκούλα. Ήταν αυτός! Η Ντινα τον γνώριζε! Έκλεισε κατευθείαν την τηλεόραση και καθισε σαστισμενη. Μετά από λίγο και ενώ βρίσκονταν ακόμα σε σοκ, η οθόνη του κινητού της φωτιστηκε. Ήταν μυνημα από τον Στέλιο.: "Ντινα.. Εισαι καλα? Είδες αυτό που έδειξαν οι ειδήσεις? "
" Ναι... "
"Μίλησες με κανέναν?"
"Οχι.. Δεν προλαβα.."
"Νομίζω ότι πρέπει να συζητήσουμε κάποια πραγματα όλοι μαζί"
"Ναι.. Στείλε εσυ στα αγόρια να στείλω εγώ στα κορίτσια.."
"Οκ"Αφού συνενωηθηκαν βρέθηκαν να μιλάνε όλοι μαζί στο τηλέφωνο:
Θ - Τι κάνουμε τώρα?
Ι - Δεν ξέρω..
Λ - Μήπως να μην ανακατευτουμε?
Σ - Έχεις ένα δίκιο...
Ν - Ναι είχαμε πει πως όλα θα έμεναν εκεί...
Χ - Ναι αλλά μην μου πείτε ότι δεν αισθανθηκατε περιεργα όταν το είδατε...
Θ - Ναι δεν μπορεί να ήταν τυχαιο..
Ν - Ήταν τρία αγόρια και τρία κορίτσια..
Σ - Και το σπίτι ήταν το ίδιο...
Λ - Και ο δολοφόνος έμοιαζε πολυ με εκείνον τον τυπο...
Ι - Μην ξεχνάτε ότι εκείνο που ζήσαμε ήταν μια παραισθηση...
Χ - Ναι αλλά ο τυπος ήταν πραγματικος!
Ν - Το ίδιο και η φωτογραφία που ήταν στο κινητό της χαράς!
Χ - Ποια εκείνη με τον Στέλιο και τον Θοδωρή που κοιμόντουσαν αγκαλιτσα στο πατωμα? Χαχαχα
Ν - χαχαχα ναι!
Ι - χαχαχα
Θ - Σκαστε ρε! Ποτέ δεν συνέβη..!
Λ - Και πως εξηγείς την φωτογραφία?!
Θ - Εε.. Δεν ξέρω...
Σ - Αφήστε τα αυτά! Θα τα πουμε από κοντά πρεπει να βρεθουμε!
Χ - Συμφωνώ... Ελάτε σε μένα αν θέλετε...
Ν - Οκ.. Παρακαλεστε για άδεια και φυγαμε για Βόλο..!
Χ - Οκ θα σας στείλω την οδό!
YOU ARE READING
•Scary Holidays•
Mystery / ThrillerΤρία ανυποψίαστα ζευγάρια. Οι διακοπές. Ένας άγνωστος άντρας. Ένα μυστήριο. Δολοφονίες. Τίποτα δεν θα είναι το ίδιο μετά από αυτό. Μια ρομαντική, τρομακτική και ταυτόχρονα χιουμοριστική ιστορία φαντασίας.💭 Let the magic begin.... **ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ**