~1ο κεφάλαιο~

379 15 0
                                    

Πρόσωπα:
Χαρά: Σκουροχρωμο δέρμα, μετριο υψος, μεγαλα καστανοπράσινα μάτια, μακριά μαυρα μαλλια με κόκκινες ανταύγειες και ενα μόνιμο χαμόγελο στο προσωπο της. Πάντα μαυρα ρουχα (οχι emo). Φορουσε γυαλιά.
Θοδωρής: Πολυ ανοιχτόχρωμο δέρμα, ψηλός, μικρά γοητευτικά πράσινα μάτια, έντονα ξανθα μαλλιά και γυμνασμενο σώμα.
Ντινα: Σταρενιο χρώμα στο δέρμα, ψηλή με ωραίες καμπυλες, καφέ αμυγδαλωτά μάτια και σκουρα κάστανα μαλλιά παντα μαζεμένα σε μια ψηλή αλογουρά.
Στέλιος: Σκουροχρωμο δέρμα, μετριο υψος, σκουρα μαυρα ματια και σκουρα κάστανα μαλλιά, καλογυμνασμενο σώμα.
Ιωάννα: Ανοιχτόχρωμο δέρμα, μετριο υψος, ανοιχτά καφέ μάτια με μια μόνιμη λάμψη και καστανοξανθα μαλλιά που ακουμπάνε τους ώμους.
Λευτέρης: Σκουροχρωμο δέρμα, μετριο υψος, σκουρα καφέ μάτια και μαυρα σγουρά μαλλιά.

Ολα αρχισαν ενα καλοκαιρι που μια παρεα 17χρονων παιδιων ξεκινησαν να πανε διακοπες σε ενα νησι. Η παρεα τον παιδιων αποτελουνταν απο 3 αγορια κ 3 κοριτσια, τον Λευτερη, την Ιωαννα, την Ντινα, τον Στελιο, τον Θοδωρη και την Χαρα. Το σπιτι που θα εμεναν ηταν διοροφο με μεγαλο κηπο που ειχε μια ιτια. Ειχε 3 δωματια ενα για καθε ζευγαρι στον πανω οροφο. Στον κατω οροφο ηταν η κουζινα το σαλονι και το δευτερο μπανιο. Τα πατωματα και οι σκαλες ηταν ξυλινα και σε καθε δωματιο ειχε ενα μπαλκονι με θεα στην θαλασσα ή στο βουνο. Το πρωτο πραγμα που προσεξαν τα παιδια οταν πηγαν ηταν η τεραστια, ανατριχιαστικη και γερικη ιτια. Οταν τακτοποιηθηκαν στα δωματια τους κατεβηκαν στην κουζινα για να μαγειρεψουν και να φανε. Επειτα πηγαν βολτα στην παραλια και μετα το ηλιοβασίλεμα αποφασισαν να γυρίσουν σπιτι γιατι ηταν αργα. Στο δρομο η Χαρα προσεξε οτι τους κοιτουσε ενας παραξενος τυπος που φορουσε μαυρα και κουκουλα.

Τους ειπε να πανε να του μιλησουν αλλα αυτοι ειπαν οτι καλυτερα θα ηταν να πανε πιο γρηγορα. Η Χαρα ομως επεμενε και αφου κανεις αλλος δεν πηγαινε αποφασισε να παει μονη της.
Οταν πλησιασε τον περιεργο τυπο ειπε :
Χαρα(χ) - Γεια..
Τυπος(τ) - Γεια
Χ - Πως σε λενε?
Τ - Δεν εχει σημασια προς το παρον... Εσενα πως σε λενε?
Χ - Ενταξει ανωνυμε τυπε... Εμενα με λενε Χαρα... Χαρηκα..
Τ - Και γω χαιρομαι που σε γνωριζω... Οι φιλοι σου γιατι δεν ηρθαν?
Χ - Εε να μωρε τρομαξαν ετσι οπως σε ειδαν.. Εισαι λιγο creepy... Αλλα μην το παρεις προσωπικα.. Μια χαρα εισαι!
Τ - Χαχαχα να το παρω ως κοπλιμεντο? Και για να εχουμε καλο ερωτημα εσυ γιατι δεν "τρομαξες"?
Χ - Δεν ξερω... Μου κινησες το ενδιαφερον... Αλλα τωρα πρεπει να παω σπιτι γιατι θα με ψαχνουν
Τ - Θα σε παω εγω... Γιατι μεσα στην νυχτα... Ποτε δεν ξερεις τι θα συμβει...
Χ - Εε ενταξει...

Αφου εφτασαν εξω απο την αυλη του σπιτιου ο "ανωνυμος" τυπος εκανε κινηση να αγκαλιασει την Χαρα και διστακτικα τον αγκαλιασε κ αυτη.
Την ιδια στιγμη η Ιωαννα που κοιτουσε απο το παραθυρο τους ειδε κ οταν η Χαρα μπηκε στο σπιτι την πηρε απο το χερι κ την πηγε στο δωματιο για να της μιλησει :
Ι - Ποιος ηταν αυτος!? Και γιατι τον αγκαλιαζες!?
Χ - Αα... Ηταν ο περιεργος τυπος που ειδαμε...
Ι - Πλακα μου κανεις?! Του μιλησες!? Αφου ξερεις οτι ο Θοδωρης θα θυμωσει αμα το μαθει!!

[Εκεινη την ωρα περασε ο Θοδωρης εξω απο το δωματιο και ακουσε τι συζητουσαν τα κοριτσια]

Χ - Σιγα μωρε δεν εκανα κατι κακο μια αγκαλια ηταν κ στο κατω κατω ουτε που τον ξερω τον τυπο! Αντε παω να κοιμηθω τωρα γιατι ειμαι πτωμα..
Ι - Καλα φροντησε να μην το μαθει ο Θοδωρης και καλη "διασκεδαση"!
Χ - Χαχαχα επισης!

•Scary Holidays•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin