~3ο κεφάλαιο~

145 11 0
                                    

Τοτε τα παιδια κοιταξαν απο το παραθυρο να δουνε που θα παει και δεν ειδαν κανεναν ετσι ακομα πιο τρομαγμενα καθισαν στο σαλονι να δουνε τι θα κανουν :
Λ - Ισως να ηταν καλυτερα να φυγουμε ρε σεις...
Ι - Ναι συμφωνω ολα αυτα που συμβαινουν ειναι πολυ περιεργα...
Σ - Περιεργα!?! Πλακα μου κανεις! Εχω φρικαρει τελείως! Καποιος τυπος ξερει τα ονοματα μας κ ποιος ξερει τι αλλο κ ενας creepy γερακος ο οποιος ισχυριζεται οτι ειναι ο ιδιοκτήτης του σπιτιου ηταν στο σπιτι μας κ δεν ξερουμε τι εκανε!!!
Θ - Σιγα ρε Στελιο ετσι οπως το παρουσιαζεις ακουγεται τραγικο..!
Σ - Ναι γιατι ετσι ειναι!
Ν - Οχι!! Δεν θα φυγουμε!
Χ - Συμφωνω δεν θα χαλασουμε τις διακοπες μας για δυο τυπους!
Ν - Ναι πρεπει ομως να προσεχουμε πολυ! Και να μην εχουμε πολλα πολλα μαζι τους!
Λ - Ναι! Για σενα το λεει Χαρα!
Χ - Αμαν πια δεν εκανα τιποτα!!
Θ - Εε μην της φωναζεις! Αφου λεει οτι δεν ειπε και δεν εκανε τιποτα δεν εκανε!! Εγω την πιστευω!
Χα. - Ευχαριστω γλυκ μου!
Ι - Εε αντε ρε μαζευτειτε εσεις οι δυο αμα θελετε πηγαίνετε στο δωματιο σας..!
Λ - Ελατε να δουμε καμια ταινια ολοι μαζι ρε!!
Σ - Ναι αντε τι θα δουμε?
Ν - Fast and furious!!!
Χ - Ναι!! Και μετα πειρατες της καραϊβικης!!
Ν - Ναιιι!!!
Ι - Εσεις τι αλλο θα λεγατε?!
Θ - Αντε καλα καθιστε να το δουμε να τελειωνουμε!
Σ - Ε αντε ρε ποτε δεν βλεπουμε αυτο που θελω εγωω!!!
Ι - Και τι θελεις να δουμε?
Σ - ΤΣΟΝΤΑ!!!
Θ - Δεν ειναι κακη ιδεα...
Χ - Κοψτε τις μαλακιες και βαλτε τον κωλο σας κατω να δουμε την γαμημενη ταινια!!!
Τα παιδια αφου ειδαν το fast and furious τελικα πηγανε για υπνο.

Κατα τις 3:00 το χαραμα ηρθε ενα μυνημα στο κινητο της Χαρας απο εναν αγνωστο αριθμο που εγραφε :
Αγνωστος - Γεια
Χ - Ποιος είσαι?!
Α - Δεν με θυμάσαι?
Χ - Θα έπρεπε?
Α - Δεν σου κινώ το ενδιαφέρον πια?
Χ - Τι θέλεις απο μας!?
Α - Θέλω να με συναντήσεις εξω στην αυλη... Κάτω απο την ιτια.. Τώρα!!
Χ - Δεν μπορω ... Αμα σηκωθω θα με καταλάβει ο Θοδωρής..
Α - Τελικά δεν αγαπάς τους φιλους σου τόσο όσο περίμενα...
Χ - Γιατί το λες αυτό..?
Α - Αμα θες να μάθεις έλα εξω τώρα!!
Η Χαρά σηκώθηκε οσο πιο αθόρυβα μπορούσε για να μην ξυπνήσει κανέναν. Ανοίξει την πόρτα σιγά την ίδια στιγμη που η Ντίνα άνοιξε κ αυτή την δικιά της πόρτα :
Ν - Γιατί είσαι ξύπνια τέτοια ωρα? Για που το βαλές?
Χ - Εεε... Πάω κάτω να πιω λίγο νερό γιατί διψασα. Πειράζει!? Αμάν πια με την καχυποψία σας ολοι εδώ μέσα έλεος! Εγώ σε Ρώτησα που πας!?
Ν - Εντε δεν σε είπα κ τίποτα κακό... Απλα Ρώτησα.. Εγώ κατουριομουνα. 
Χ - Καλά καληνύχτα
Ν - Καληνύχτα...
Η Χαρά τότε κατέβηκε τα σκαλιά άνοιξε την πορτα και έτρεξε προς την ιτιά όπου την περιμενε μια απρόσμενη εκπληξη! Βρήκε ένα σημειωμα που έλεγε : 
"Άργησες πολυ! " 
Τότε η χαρά άκουσε μια κραυγή μέσα από το σπίτι κ έτρεξε να δει τι έγινε. Οταν μπήκε μέσα βρήκε τα παιδια σε πανικο κ την Ιωαννα να κλαίει. Όταν ρώτησε τι έγινε η Ντινα της είπε ότι βρήκαν τον Λευτερη νεκρό στο δωμάτιο του!! Η χαρά πηγε στο δωμάτιο κ είδε τον Λευτερη στο πάτωμα. Το κεφάλι του Λευτερη είχε παραμορφωθεί από τα χτυπήματα. Φαινόταν ότι ο δολοφόνος τον είχε χτυπήσει με κάτι βαρυ. Το δωμάτιο είχε γεμίσει αίματα...

•Scary Holidays•Onde histórias criam vida. Descubra agora