EĞER BİR PROXY OLSAYDINIZ NASIL OLURDUNUZ?

764 38 134
                                    


Kendinizi bir proxy iken düşünsenize. Slenderman 'in yardımcısı , soğukkanlı bir seri katil, en sevdiği creepypastalar ile arkadaş...
Bu düşler eminimki bir çok CP fanını derinden etkiliyordur. Ama maalesef şöyle bir durum varki onların gerçek olup,olmadığını kimse bilmiyor. Onlar hakkında ele somut bir kanıt geçirilemedi. Ve dahası birçoğu hayal ürünü. Kanlı ve bi okadarda vahşi hayal güçlerine sahip kişilerin ellerine kalem alarak, kurguladıkları ve oluşturdukları karakterlerden oluşan bir dünyadır CP. Birçoğu başka insanlardan ilham alınarak ve ya yazarların kendilerini farklı boyutlarda kurgulaması ile ortaya çıktı. Ama CP ciler onları kurgulandıkları şekilde seviyor. Ve hangi karakteri kendilerine yakın görürlerse ona bağlanıyorlar. Herkesin merak ettiği bir soru var. "Bu insanalar neden böyle katil, ruh hastası ve acımasız karakterlerin fanı oluyor?". Geçerli ve bi okadarda gerçek olan cevaplar.

Kimisi karakteri yakışıklı/güzel buluyor.

Kimisi karakteri kendine benzetiyor.

Kimisi gerçekten ruh hastası ve bu karakterlerde öyle olduğu için onları seviyor.

Kimisi karakterlerin hikâyelerinden etkileniyor.

Kimisi geçmişinde sıkıntılar ve problemler yaşadığı ve bu nedenlede piskolojik sorunları olduğu için bu karakterleri seviyor.

Kimisi çok acı çektiği ve artık insanlardan nefret edecek duruma geldiği için bu karakterleri seviyor.(çünkü bu karakterlerde insnalardan nefret ediyor ve onları öldürüyor)

.

.

.

.

.

.

.

Daha birçok sebebi var ama sanırım bukadarı yeterli olur. Yani anlıyacağınınz CP gerçekten bambaşka bi boyut. Ve bu boyuta genelde benzer durumlarda olan kişiler girmek istiyor. Olasılık vermiyorum, ama düşününce insan "neden olmasın" diyor bu karakterlerin varlığı için. Kim bilir belki hayal , belki gerçek... "sizce?"

Şimdi size asıl sorumu yöneltmek istiyorum, eğer Slenderman'in proxy'lerinde biri olsaydınız nasıl olurdunuz?
Mesela giyiniminiz,kişiliğiniz,silahlarınız,arkadaşlarınız,sevdiğiniz/sevmediğiniz şeyler.... bu ve benzeri bir şekilde bana kendinizi anlatırmısınız acaba?...


























Ve şuda var...

Bunu paylaşmamı benden Lost_Silver10103 istemişdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunu paylaşmamı benden Lost_Silver10103 istemişdi. Bilmiyorum...ama bence biraz farklı oldu yaa.😁😁😁😁😁😁






















Neyse , cevapları bekliyorum! Acaba sizler nasıl proxy'lersiniz?....😊💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

CREEPYPASTA SEN OLSAN NE YAPARDIN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin