LOST SİLVER

817 46 113
                                    

Birgün yanlız başına evde oturuyorsun (classic😆). Canın sıkıldığı için televizyon seyretmeye karar veriyorsun. Kumandayı eline alıp kanallarda dolanmaya başlıyorsun.
Sonra rast gele bir kanalda duruyorsun, kanalda bir aşk filmi yayınlanıyor. Film biraz ilgini çekiyor ve izlemeye karar veriyorsun. Filmde birbirine ağşık bir kız ve bir erkek var. Fakat filmde erkeğin hem kolları,hemde bacakları yok. Ama kız buna rağmen erkeği tüm kalbiyle seviyor. Durumun böyel oluşu seni duygulandırıyor, ve ellerin ile gözlerinden istemsizce akan bi,iki damla yaşı siliyorsun. Sonra filmi izlemeye devam ediyorsun. Film bitene kadar koltuğundan kalkmıyorsun.

Ve sonunda film bitiyor. Gözlerin ise sırlı sıkılam ve ağlamakdan iyice kızarmış bir halde. Kendini toparlamaya çalışıyorsun ve eline aldığın bir peçete ile yasaklarını siliyorsun. Sonra bir bardak suyun iyi geliceğini düşünerek mutfağa gidiyorsun. Mutfakdan geri dönünce gördüğün manzara karşısında şoke oluyorsun. Ve elindeki bardağı yere düşürüyorsun. Bardağın parçalanması ile koltukta oturan Lost Sılver'ın sana bakması bir oluyor. Sen ise hala üzerindeki şoku atlatamamış bir şekilde ona bakmaya devam ediyorsun. Sonra Lost ağlamaya başlıyor. Sen ne yapacağını bilemiyorsun. Ama Lost dahada şiddetli ağlamaya başlıyor. Gözlerindeki kanlar ve göz yaşları birbirine karışıp yanaklarından aşşağıya süzülüyor. Sen ise hala kaskatı bir şekilde ona bakıyorsun. Sonra Lost konuşmaya başlıyor. "Neden kimse beni sevmiyor?! Neden?! Neden herkes benden nefret ediyor?!" Sonra daha çok ağlamayabaşlıyor.
"Sen bile benden korkuyorsun! Şu halime bi bak! İğrencim! Kendimden nefret ediyorum! Çok çirkinim. *hıçgırmaya başlar* N-ne-neden böy-le-böyleyim?!
Diyor ve ağlamaya devam ediyor.


"Sen olsan ne yapardın?..."










NOT: medyadaki Lost Silver çoook tatlı😄💖💖💖💖💖💖💖










































































Umarım sevmişsinizdir. 😊💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

CREEPYPASTA SEN OLSAN NE YAPARDIN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin