Biraz tuhaf ve komik oldu...😊
Merhaba arkadaşlar, öncelikle uzun zamandır bölüm atamadığını farkındayım, bunun için hepinizden çok özür dilerim. Bunun sebebi önemli bir sınav haftası geçirmiş olmam ve lilliana_chan90'a bir doğum günü bölümü yazıyor olmamdı...
Herneyse, sanırım artık bunun bir önemi yok😊. Hepinize iyi okumalar! Umarım memnun olursunuz💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
Sonunda cuma günü gelmişdi! Herkes istiklal marşını okumak için sıraya geçmişdi. Bunun için gerçekden çok sevinçliydin. Yorucu ve stresli bir hafta daha geride kalmıştı ve koskoca serbest iki gün sana aitti. Sabırsızlıkla marşın okunmasını bekliyordun. Tam o esnada sırtında bir el hissettin. Ani olduğu için bir an yerinden sıçradın ve elin sahibini görmek için arkana döndün. O anda kaskatı kesildin. Arkandaki eleman Sally Face 'di. Donmuş ve ürpermiş bir sıfat ile karşısında kalakaldın. Sally bir anda kıkırdamaya başladı ve keskin, derin, mavi gözleri ile seni süzdü. Hala şaşkınlıkla ona bakıyordun. Konuşmaya başladı..."Sana yalnızca iki seçenek sunuyorum. Ya benimle CP evine gelirsin yadaaaa... burda , hemen şimdi karnını delikdeşik edip bağırsaklarını dışarıya çıkarırım... seçim senin." (Sally arada sırada pixelleniyor ve hatalı kod renkleri veriyordu... sanal bir karakter olduğu basbaris belliydi...) Sen hala öylece yerinde kaskatı bir şekilde ona bakıyordun. Etrafına hızlıcana bakındın ve bir şok daha yaşadın. Okulda değildin, uzun ağaçlarla dolu ıssız bir ormandaydın. Ağaçların üzerinde satan yıldızları ve proxy işaretleri vardı. Slenderman'in ormanında olduğunu anladın. Korku ve adrenalin vücudunu sardı. Beynin olanları idrak etmekde zorlanıyordu. Ama cevap vermek zorunda olduğunu biliyordun.Tam ağzını açacakken Sally'nin arkasından Ben Drowned , Virüs , Eyeles Jack , Toby ve Slender man çıkdı. Hepsi sana pispis sırıtıyordu. (Slenderman hariç, nede olsa adamın suratı yok😆.) Eyeless Jack üzerine atladı , tüm ağırlığı ve kilosu ile üzerine çullandı. Sırt üstü yere düşdün. E.J. uzun ve gri renkdeki dillerini çıkarıp sana sivri ve keskin dişleri ile gülümsedi. Gözlerini senden ayırmadan." Boşveringitsin! Zaten yeterince elemanımız var! Çok açım! Böbreklerinin taze ve tatlı kokusunu alabiliyorum!..." Tam sana saldıracakken Virüs Jack'in üzerine atladı.
Virüs; "Kendine gel Jack!...
Ben; Ulan hayvan! Zaten yolda gelirken 32 kişinin böbreğini yedin! Senin arkandan koca yolu temizledik kimseler görmesin diye! Hala mı doymadın koca boğazlı!
Toby; Off! hatırlatmayın yaa! Zaten sırtım felç oldu gebermiş insanları taşımakdan! Onu bunu bırakın! Birde güzelim Waffle'larımı düşürdüm yolda! Şu an yüreğim sızlıyor! Öbür dünyada o Waffle 'lar bana hesap sorucak!.
Jack; Amma abarttın sende be! Ne Waffle 'mış anasını satayım! İyi oldu canıma deysin!
Toby; Ne diyon sen lan! Sıçtığımının yamyamı! Hepsi senin suçun! O koca boğazını biraz kıssaydın Waffle'larım hala benimle olucakdı!
Jack; Höşt lan! Ne diyon sen öyle. Bağa bah! Senin o kuççuk gafanı alıp beyninin orta yerini dağıtırım! Sen kim oluyorsunda bana gufur ediyorsun ha! Ağzına sıştığımının çocuğu!
Toby; S*ktir lan! Sen kimin ağzına s*çıyorsun! Vallaha bu baltayla gafanı goparıp olmayan biynini dağıtırım haa!
Jack; Sus la! Lanet giresice Bitchis!