Akşam olmuşdu, gökyüzü yıldızlarla doluydu.
Büyüleyici bir manzara ile karşı,karşıyaydın. Bu anı belki bidaha hiç göremeyeceğinin farkında olduğun için tüm üşengeçliğini biyana bırakarak hemen harekete geçtin.Yanına battaniye ve bir fincan sıcak çikolata alarak doğruca manzarayı en iyi seyredebileceğin yere geçtin. Bedenini en rahat pozisyona getirerek yerleştin ve manzarayı seyretmeye başladın. Gökyüzü gerçekten büyüleyiciydi. Adeta bir ışık gösterisinin içindeydin. Gözlerini manzaradan alamıyordun. Sıcak çikolatandan bir yudum alarak içine derin bir nefes çektin ve battaniyene dahada sıkı bir şekilde sarıldın.
İçine bi an huzur doldu ve kendini hiç olmadığın kadar mutlu hissettin. Ve manzaranın tadını çıkartmaya devam ettin. Ama yanından gelen bir ses seni bi anlığına girdiğin büyüleyici dünyadan çıkarttı ."Herzaman böyle birşey ile karşılaşamazsın." Hemen sesin geldiği yöne doğru döndün ve gördüğün görüntü karşısında elindeki sıcak çikolatayı battaniyene boca ettin. Karşında senin kadar kendini yıldızlı göğün büyüsüne kaptırmış Chris duruyordu. Sen şaşkınlık ile karşındaki şahsiyeti süzerken üstüne döktüğün sıcak çikolata battaniyenin içine tamamen girip seni yakmaya başladı. Ve istemsizce acı dolu bir çığlık bastın. Sesinden korkan Chris relflex olarak kendini biryere attı. Ve sonra kendini attığı yerden doğrulup sana şaşkın bakışlar atmaya başladı. Sonra çivili baseball sopasını eline alıp oturduğu yerde bağdaş kurarak sana sevimli ama aynı zamanda pis bakışlar atmaya başladı."Sen olsan ne yapardın?..."
Çok şiker yaaa!😄💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
Not: Şeyyy, bu arada Chris kız. Bilmiyorsanız diye. Ben ilk gördüğümde erkek sanmıştım yaa, ama değil.
Kişke irkek olsaymiş bea!😁Umarım sevmişsinizdir. 😊💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖