Birgün oturduğun evin yakınlarında yeni bir cafe'nin açıldığını duyuyorsun. Ve en iyi arkadaşını yanına alıp bu cafe'ye gitmeye karar veriyorsun. Kendinize bir gün belirliyorsunuz ve o gün gelince cafe'ye gidiyorsunuz.
Cafe'ye girince ikinizde şok oluyorsunuz. Çünkü bu cafe öyle sandığınız kadar sıradan ve normal bir yer çıkmıyor. Duvarlar simsiyah,hertarafda kan desenleri var ve daha ölümü temsil eden bir çok dekorite. Ve üstüne, üstlük cafe'nin mutfağından aşırı derecede ağır kokular geliyor. Sen ve arkadaşın hemen burnunuzu tıkayıp tam da çıkışa doğru yönelirken güçlü bir el sizi tutup geri çekiyor ve siz daha bunu kimin yaptığını bile anlamdan kendinizi bir masada oturmuş ve önünüze menüler gelmiş halde buluyorsunuz. İkinizde korkmaya başlıyorsunuz ve sizi kimin geri çektiğine bakmak için başınızı kaldırdığınızda büyük bir şok geçiriyorsunuz. Bu Jeff! Hemde önlük giymiş! Bide papyon takmış!.
Arkadaşın Jeff'in ağzından akan kanları görünce bayılıyor, sadece sen uyanıksın ve Jeff'de sana bakıp pis,pis sırıtıyor. Ve"Cafemize hoş geldiniz. Ne arzulardınız?"
Diye soruyor. Sen daha olanları tam idrak edememişken Jeff arkasından kocaman kanlı bir mutfak bıçağı çıkarıyor ve bıçaģı yalamaya başlıyor. Tabii Jeff'in dilinden kanlar akıyor. Ve kanlarda masana damlıyor. Tamda bundan daha kötüsü olamaz diye düşünürken mutfaktan tayfanın geriye kalanı çıkıyor. Ve ellerinde en sevdikleri öldürme aletleri var. Tüm tayfa sana pis,pis bakıyor."Sen olsan ne yapardın?..."
Nedense Jeff'i takımelbise ile düşününce bi garip oluyom😅...
Bence SlenderMan zorla giydirmiştir...😁Umarım sevmişsinizdir. Vote ve yorum atarsanız beni çok mutlu edersiniz. 😄💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖.