Mikor vissza mentem szobámba meg mindig gõzöm sincs miért Zoé járt a fejemben. Mikor beléptem az ajtón Áron röhögni kezdett.
-Min agyalsz így Márkó?-kérdezte Áron röhögéstõl fulladozva.
-Nem fontos.-intetem le és gyorsan kivertem a fejembõl Zoét.
-Te tudod.-vigyorgott rám.
Lehuppantam és néztem Áronnal a filmet. Hogy õszinte legyek nem tudom mit néztünk olyan nagyon de azt tudom hogy néztünk valamit.
-Na jó. Nekem ki kell szellõztetnem a fejem.-álltam fel és az ajtó felé vettem az irányt.
-Te tudod.-mondta rám se bagózva Áron.
Ilyen jó az a valami ? Bevágtam az ajtót. Láttam hogy egy lány fordul ki a folyosóról. Mentem én is arra amerre õ ment. Láttam hogy átvág az aulán és kimegy az udvarra. Követtem mert én is az udvaron akartam tudni magamat. Ahogy az ajtóhoz értem láttam hogy a lány akit követtem Zoé volt. Egy ideig lefagyva álltam majd láttam hogy Zoé leül egy padra. Na össze szedtem magamat és kimentem azon az ajtón. Oda sétáltam Zoéhoz.
-Szia!-köszöntem neki és leültem mellé a padra.
-Szia.-köszönt vissza.-Hát te?
-Nem bírtam tovább Áron hülye filmjét és kijöttem. Te?
-O én...hol kezdjem?-kérdezte vigyorogva.
-Az elején.-adtam meg a legjobb tanácsot.
-Köszönöm zseni Márkó.-mosolygott.- Szóval elmentünk a városba Esztivel, õ a szobatársam gyorsan össze barátkoztunk mindegy szóval...
-Nélkülem mentél el a városba?-tetettem megsértõdést.
-Igen!-vágta rá egy diadalmas mosollyal.- Szóval vissza jöttünk és Eszti kiakadt mert két napja nem mosott hajat...
-Ez szörnyû!-röhögtem. Ezek a lányok!
-Tudom az, és úgy döntöttem megnézem van-e udvar aztán itt kötöttem ki.-fejezte be.
Nem tudtam mit mondani csak mosolyogtam. Õ viszont csak elnézett mellettem a szökõkúthoz. Rosszat mondtam volna? Nem értettem ezt a reakciót. És zavart hogy ez történt. Nem is értettem mi a franc bajom van megint. Gondoltam megtöröm a csöndet mert nagyon zavart már hogy ekkora a csönd.
-És neked mi az elemed?-kérdeztem mert kíváncsi voltam és jobb nem jutott eszembe.
-Víz. Imádom a vizet. Alsósként sokat úsztam. Neked?
OMG. Az ellentétem. Bele néztem csillogó smaragd színû szemeibe.
-Nekem a tûz.
-És szereted hogy ez az elemed?
-Igen. Télen különösen jól jön ha fázok.
Felnevetett. Remek megnevetettem. Akkor most hivatalosan kijelentem mindenkinek kivéve Zoénak. Márkó te bele estél Zoéba mint ló a vödörbe.
-A poén mester újra jelen.-kacsintottam Zoéra.
-Igen?-húzta fel a szemöldökét.
-Igen.-kacsintottam egy újat.
-Bele ment valami a szemedbe?
-Mi? Nem!
- De majd meglátjuk poén mester mi lesz veled!-mondta gúnyosan.
-Bajba vagyok?-kérdeztem aggódva.
-Talán.-vigyorgott rám gonosz vigyorával.
Meg kell hagyni jól állt ez a sátáni fej neki.
YOU ARE READING
The Elemantal Mage
FantasyEgy mágus története... Zoé már alig várta hogy olyan gimnáziumban tanulhasson tovább ahol fejlesztheti a képességeit. Már az első napon barátokat szerez, mint például Márkót. De a múltja sok titkot rejt, aminek feltárása után Zoénak szembe kell nézn...