Reggel megint a drága telefonom ébresztett. Kivánszorogtam a fürdõbe. Rendbe raktam a szénaboglyával egyenlõ hajamat majd vissza menetem felöltözni a szobámba. Felkaptam egy farmert egy fehér pólóval és egy fehér tornacipõvel. Ezek után a fontos dolgok után kimentem a nappaliba. Eszti már kint ette a reggelijét. Én is felmarkoltam az enyémet és gyorsan megettem. Mikor indultunk volna akkor elõtte még Eszti egy szempillaspirállal és tusvonal rendbe rakott. Látom ez minden reggel így fog menni. De nem hagyhatjuk hogy emiatt legyen vége a világnak. A vállunkról lógó táskával indultunk el a fölöttünk lévõ osztály termünkbe. A folyosó elején jó haverjaink trappoltak mint valami elefánt csorda. Nem erõltettük drága hangszálainkat hogy utánuk kiáltsunk hogy: hahó! Csak szépen mentünk utánuk a terembe. Mikor beértünk gyorsan beültünk a helyünkre mert pont mikor leültünk akkor csöngetek és ekkor lépet a tanár is be.
-Jó napot!-köszönt míg az asztalig sétált.
-Jó napot!-zengtük kórusba.
Helyet foglaltunk a jelentés után és indult is az óra. Nos ez egy olyan óra ahol figyelni és jegyzetelni kell.
-Nos mikor a négy elemet idomító elsõ négy ember megjelent akkor megkezdõdött az idomárok ideje.-kezdett bele az órába a tanár.- Ez a négy jó barát késõbb családot alapított így sora kezdtek feltûnni az idomárok. De. Volt minden dinasztiábannégy erõsebb idomár. Õk megtanulhattak olyan merész idomításokat amiket más nem. Így ezek az idomárok voltak akik képviselték azt az elemet amit idomítottak és azok az idomárokat akik azt idomították mint õk. Ez a mai napig így van.-és itt meg is állt a tanár hogy kifújja magát és válaszoljon az elsõ kérdésekre.
-Lehetséges hogy az erõsebb idomárok közül az egyik itt ül közöttünk?-tette fel az elsõ kérdést Ádám.
-El tudom képzelni.-nézett végig rajtunk a tanár.
-És mibõl lehet rájönni hogy én vagy egy másik idomár az egyik erõsebb idomár?-tette föl a következõ kérdést Dóri.
-Az ilyen idomárok vagy túl könnyen és gyorsan tanulnak idomítani vagy alig tudják az elején hajítani az elemet amit képviselnek.
-És már tudják ennek a dinasztiánakaz ilyen idomárait?-kérdezte Márkó.
-Igen.-válaszolt a tanár.- A földidomár egy tizenegyedikes fiú. A levegõidomár egy tizedikes lány és a tûzidomár egy tizenkettedikes fiú.
-A vizet nem tudják még?-kérdezõsködött Patrik.
-Nem.
-Lehet hogy kilencedikes?-érdeklõdött Eszti.
-Lehet.-válaszolt a tanár.-Õ lesz ennek a dinasztiának a legfiatalabb sarja.
Ekkor megszólalt a csengõ. Na ez érdekes óra volt. Csak abban voltam biztos hogy remélem nem én leszek az a vízidomár aki majd képviseli a vízidomárokat. A következõ óra idomítás óra volt. Így mind a négyen szó szerint négy irányba mentünk miután kiléptünk a terembõl. Én az udvar felé vettem az irányt. Átvágtam az udvaron és egy fedett kupolás épület felé mentem. Bementem. Ahogy gondoltam. Az épület belseje nagyrészt vízbõl állt. Ezek az idomítós órák mindig dupla órák voltak. Megjelent a mester. És el is kezdõdött az óra.
-Srácok.-kezdte a mester.-Elõször a belsõ békét kell megtalálnotok. De most nem fogunk itt meditálgatni azt majd a meditálós órán fogtok eleget meditálni. Na kezdjük. Álljatok fel sorokba. De úgy hogy elég nagy helyetek legyen idomítani.
Ezt a tanárt bocsánat mestert már is csipem. Elhelyezkedtünk. Felálltunk azokra a föld darabokra amik voltak és szembe fordultunk a tanárral.
YOU ARE READING
The Elemantal Mage
FantasyEgy mágus története... Zoé már alig várta hogy olyan gimnáziumban tanulhasson tovább ahol fejlesztheti a képességeit. Már az első napon barátokat szerez, mint például Márkót. De a múltja sok titkot rejt, aminek feltárása után Zoénak szembe kell nézn...