15. Zoé

197 20 1
                                    

Nos igen. Összejöttem Márkóval. Igazából ha az érzelmeimre hallgatok akkor elárulom én is beleszerettem Márkóba még régebben.

-Várj.-álltam meg.

Mivel fogtuk egymás kezét így gyorsan megállt.

-Baj van?-fürkészett

-Egy dolgot még mondanom kell!

-Mit?

-Figyelj! Nekem nem kellenek a közhelyes hülyeségek, a vörös rózsa és a csoki. Elég ha minden találkozásnál csak annyit mondasz hogy hiányoztál te hülye!

-Oké. Ezt megígérhetem!

Majd magához szorított.

-Akkor nem kellenek ezek a romantikus dolgok ugye?

-Abszolút! Kösz nem bírom úgy a romantikát!

-Lélegzet el állító csaj vagy!-vont újabb ölelésbe.

Mikor elváltunk épp ráfordultunk a szobák folyosójára mikor is Mátéval találtam szembe magamat.

-Hát ti?-mustrált minket.

-Máté õ itt Márkó. A pasim.-mutattam be Márkót újra.

-Igazán?-húzta fel a szemöldökét a bátyám.-Gyere Márkó beszélgessünk!

-Nem! Márkó marad! Majd máskor beszélgettek!

Elhúztam a szobám felé a lefagyott Márkót. Benyitottam a 18-as számú ajtón és a következõ látvány fogadott. Megy a tv-ben valami nyálas film Eszti meg Áron a kanapén falják egymást.

-Asszem mi itt zavarnánk.-csuktam be nevetve az ajtót.

Összenevettünk Márkóval.

-Ó tényleg. Láttam egy nagyon menõ páncélt és az enyém még nincs kész. Gyere!

Elindultunk a teremhez amit a mestertõl kértem a páncélomnak. A páncél alapja már kész van. Már csak meg kell erõsíteni a fegyvereket bele kell helyezni és végül dekorálni. Egy kicsit le vagyok maradva.

-Zoé.

-Tessék Márkó?

-Találtam egy könyvet a könyvtárban tegnap amibe volt néhány érdekes dolog. Gyere nézd meg.

Leültem Márkó mellé a földre és fellapoztam az egyszerû varázslatok címû könyvet. Márkó által bejelölt oldalhoz lapoztam. Az oldalon öt kõ volt látható. Mind az öt kõröl volt valami kis írás. Az oldalon szó volt az Ametisztrõl. Ez egy lila kõ. Gyógyító hatással bír az elmére és a testre;megnyugtató befolyással is rendelkezik. Erõs a kapcsolata a szellemmel(nem azzal aki éjszaka riogat hanem a lelki szellemre önmagadra vagy hogy mondjam hogy értsétek?!) Szó volt még a: hematitról, ez egy fekete kõ. Fokozza a gondolkodás tisztaságát, enyhíti a szorongást. Erõs a kapcsolta a vízzel. A:korallról, ez egy fehér kõ. Bölcsességre és megfontoltságra ösztönöz. Erõs a kapcsolta a vízzel. Az:opálról, ez egy kékesfehér kõ. Erõsíti az érzelmeket, úgy a negatívakat,mint a pozitívakat. Erõs a kapcsolta a szellemmel. És az utolsó kõ ami ott volt a kvarc volt, ez egy fehér kõ. Erõsíti a többi kõ hatását. Segít az összpontosításban. Erõs a kapcsolata a szelemmel.

-Ezek léteznek?-csuktam be a könyvet.

-Megkérdeztem a mesterektõl és azt mondták léteznek. De nézd.-nyitotta ki egy másik oldalon a könyvet.

-Itt azt írja hogy a köveket azok viselték utoljára akik az iskolát alapították. Vagyis szerintem itt vannak elrejtve. Amúgy képzeld voltak más kövek is. Minden elemhez kapcsolódott pár. De csak ezek maradtak meg amik a víztörzsétõl származnak. A kvarc volt az egyetlen kõ amit mindenki viselt.

 The Elemantal MageWhere stories live. Discover now