22. Márkó

110 19 0
                                    

-Szóval miért is törte ki Zoé az ajtónkat?

-Mert Esztit megbántottam.-hajtotta le szomorúan Áron a fejét.

-Mit tettél pontosan?

-Ma mikor lent voltam Esztivel az udvaron akkor láttam hogy nagyon gondolkozik valamin így megkérdeztem mi az amin így agyal és azt mondta a közös jövõnkön. Erre én teljesen dühös lettem hogy mi az hogy itt tervi a közös jövõnket hiszen még csak tizenöt évesek vagyunk!

-Áron! Elárulok neked valamit. A csajok nagy része egy idõ után elkezd ezeken a dolgokon agyalni. És ilyenkor ha ezt elmondják nekünk szépen kedves megkérjük hogy ne tervezzen így elõre! Érted? Nem üvöltünk és társai. Szép nyugodtan megmondjuk az igazat.

-Neked könnyû! Zoé tök más mint a többi lány.

-És? Eszti is tök jó fej.

-Igen és nagyon szeretem õt...de pár dologban hasonlíthatna Zoéra.

-Figyelj inkább azon agyalj mivel engeszteld ki Esztit mielõtt késõ lesz!

-Jó.

Áron bekapcsolta a tv-t. Esküsöm ettõl a szokásától megörülök! Épp csak öt perce bámultuk a kis dobozt mikor is Zsófi jött be.

-Szia.-néztem a lányra.

-Helló. Baj van!

-Mi?-pattantam fel.

-Zoé nincs sehol. Elrabolták!

-MIIIII?-üvöltöttem.

Azonnal futottam a csajok szobájához. Nem volt ott senki. Mentem és végig futottam a sulin és mindenhol megnéztem hol lehet Zoé. Nem találtam sehol. Még elmentem a termébe is a páncélja se volt meg. Nagyon aggódtam. Mi van ha Mr. Agreste elvitte? Nem hagyhatom hogy baja essen! Meg kell találnom!

Aktiváltam az ékszeremet.

-Igen?

-Igen?

-Zoé?

-Nem Eszti.

-És Áron.

-Zoé? Itt vagy?

Nem jött válasz. Nagyobb a baj mint hittem volna. Talán az igazgató tud valamit. De minek menjek oda? Ott mi a fekete lista elején díszelgünk. Tanácstalanul a földre rogytam. Másra sem tudtam gondolni csak Zoéra és hogy hol lehet és jól van-e!

 The Elemantal MageDonde viven las historias. Descúbrelo ahora