NO ° 6

13.4K 675 199
                                    

- Megnézed, hogy ki írt? - hallottam a fülhallgatón keresztül Liam hangját.

- Nincsen kezed vagy mi? - válaszolt rá egyből Kyle.

- Vezetek te seggarc.

- És? Máskor ez nem gátolt meg ebben - kötözködött vele Kyle. Már szerintem nagyon Liam idegeire mehetett és ért egy nyakas.

- Szeretnéd, hogy itt lehúzódjak és páros lábbal rúgjalak ki az útra? Mert nagyon szívesen megteszem - ajánlotta fel.

- Kedves vagy, de inkább kihagyom. Egyedül maradna veled Brinley, aztán ki tudja, hogy mik lennének itt - röhögte el magát Kyle, mire amilyen halkan csak tudtam vettem egy óriásian mély levegőt, hogy megnyugtassam magamat.

- Igen, arra várok már nagyon régóta, hogy elhúzz és rá tudjak mászni - felelte cinikusan. Lehet inkább gyalog kellett volna jönnöm.

- Kinézem belőled.

- Kyle, ide figyelj. Akkora mákod van, hogy nem vagyunk piros lámpánál, mert ezért tutira megnézted volna a műszerfalat közelebbről.

- A nagy Liam Ryder befenyít. Nem semmi - meredt maga elé Kyle.

- Játsszunk lefolyósat - váltott témát hirtelen Liam.

- Azt hogyan kell?

- Eldugulsz - vágta rá egyből, mire nem tudtam visszatartani a horkantást. Mázli, hogy kezemben volt a telefon és úgy tudtam csinálni, mintha beszélnék valakivel.

- Te - bökte meg Kyle a lábamat.

- Hm? - húztam ki a fülesemet.

- Minden oké? Olyat horkantottál az előbb, mint valami disznó.

- Persze, csak.....csak Scott hülyeséget írt - rögtönöztem.

- Neki nem suliban kellene lennie? - gondolkozott el Kyle.

- Ugye tudod, hogy ott most délután van?

- Öööö...nem. Nem tudom - rázta mega fejét.

- Hát azt észrevettem - dobtam bele a táskámba a fülesemet.

- Na ezt nézd meg - lökte meg a fél karjával Liam az öccsét, majd a képébe nyomta a telefonját. Ezek szerint mégis meg tudja nézni vezetés közben. Kész veszélyes az ember.

- Ezt hogyan? Azt hittem szóba se áll veled - kerekedett el Kyle szeme.

- Ki az? - dugtam előre a fejemet a két ülés között.

- Brinley, te ehhez túl kicsi vagy - okoskodott Liam.

- Olyan szemetek vagytok. Akkor beszéljetek erről, amikor nem vagyok itt, ha nem mondjátok el, hogy kiről van szó - fontam össze magam előtt a kezemet.

- Látod? Erről beszéltem. Annyira gyerekesen fogod fel a dolgokat - kötött belém egyből Liam.

- Akkor tegyél ki itt és majd gyerekesen besétálok - sértődtem meg.

- Nem fogok most megállni. Mindjárt ott vagyunk. Addig foglald le magadat valamivel - tanácsolta Liam.

- Kösz. Mégis mivel? Használt óvszereket keresgéljek? - csúszott ki a számon, amit meg is bántam egyből. Nem tudom, hogy néha mi üt belém, de mintha Scott szelleme megszállna és nagypofájúvá avanzsálok át. Mondjuk csak egy a vérünk, így nem csoda, hogy néha ugyanolyan a viselkedésünk.

Inside Out || ✔️Where stories live. Discover now