- Graham? Hello - jöttem zavarba egyből és pólót igazgattam magamon.
- Mit csinálsz itt? - kérdezte kedvesen.
- Én? Én csak... - keresgéltem a szavakat, amit nem igazán találtam meg. - Te mit csinálsz itt?
- Az öcsémmel jöttem le - biccentett egy kisfiú felé, aki éppen a várra mászott fel. Akaratlanul is előttem volt a pillanat, ahogyan Kyle műanyagkarddal a kezében hadonászott, ami kiesett a kezéből egyenesen a fejemre és széttörte az arany koronámat. Emlékszem, hogy mennyire szomorú volt, de ő másnap elhozta nekem összeragasztva.
- Rob írt, hogy me...Hát ezt nem hiszem el - fújtatott Liam, ahogyan közeledett felém.
- Ryder - biccentett Graham a száját elhúzva. Ajjjaj, a hangulat egyből feszült lett.
- Te mindenhol ott vagy?
- Mit írt apa? - szakítottam félbe, mielőtt tudta volna folytatni.
- Hogy menjünk vissza, mert mindjárt ott lesz mindenki - nyomta a kezembe a telefonját, amin a Messenger volt megnyitva, azon belül is Rob Whitters. Ekkor villant fel egy újabb üzenet, méghozzá Brendontól. Nem akartam elolvasni, mert nem rám tartozik, de mégis láttam egy pillanatra.
"Csak nem bejön neked?"
Egy kérdés semmi más. Úgy látom, hogy Liam nagyban csajozik megint, hiszen az elmúlt 2 hétben nem láttam senkivel se. Új rekordot állított fel.
- Tényleg az ebéd - kaptam a fejemhez és majdnem kiesett a kezemből a telefon, így inkább visszaadtam Liamnek.
- Egy élmény volt - meredt rá Grahamre, majd megkerülte és egyszerűen elindult.
- Bocsi, de most nekem... nekem mennem kell - mondtam Grahamnek, aki mintha bosszús lett volna.
- Brinley, nekem nagyon szimpatikus vagy, de meg kell, hogy kérdezzelek. Te meg Ryder? - vonta fel a fél szemöldökét.
- Tessék? - kerekedett el a szemem. Ez még viccnek is rossz.
- Nekem, mint kívülállónak nagyon úgy tűnt most, mintha többek lennétek, mint barátok - pillantott rá járdán álldogáló Liamre, aki rám várt és közben non-stop nyomkodta a telefonját.
- Pedig nem vagyunk többek. Ezt elhiheted nekem. Csak kicsit kiakadtam az előbb és segített, hogy ne tegyek semmiben se kárt - vontam meg a vállamat.
- Mégis miben tudnál te kárt tenni? - mért végig mosolyogva. Lehet a Pindúr Pandúros pólóm nem éppen a legijesztőbb hatást váltotta ki.
- Nagyon sok mindenben. Nem látod, hogy mekkora bicepszem van? - feszítettem be a nem létező izmomat.
- Húha. Régóta edzel rá, ugye?
- Az nem kifejezés - bólintottam egyet.
- Figyelj csak. Nem tudom, hogy len... - kezdett bele Graham valamibe, amit Liam olyan szépen megzavart, hogy ezt nem lehetne tanítani.
- Whitters, gyere már, vagy visszamegyek és én foglak elhúzni onnan. Nem fogok ideszáradni - ordította Liam idegesen.
- Bocsi, de nekem tényleg mennem kell - húztam be a nyakamat.
- Brinley. Csak óvatosan - mondta, amit nem tudtam mire vélni.
- Öhm...oké - biccentettem egyet. - Majd beszélünk, vagy nem tudom.
KAMU SEDANG MEMBACA
Inside Out || ✔️
Fiksi Remaja"Új tanév, új kezdet" - mondja ezt az összes olyan amerikai, ikonikussá vált tinifilm, ahol a társadalmi ranglétra alján álló, minden gúny célpontjává váló lányból a nyári hónapok alatt egy teljesen másik ember lesz és hirtelen mindenki vele szeretn...