- Maddie miatt? - pislogtam nagyokat, hiszen kissé meglepett ez a hír.
- Igen, miatta -bólintott egyet Liam.
- De...de miért? - dőltem hátra az ágyamon. Be kell vallanom, hogy ez a stressz, ami azzal jár, hogy Liam valamilyen módon hozzám van kapcsolva, nem igazán hiányzott.
- Semmi extra, nehogy túlképzeld az eseményeket. Jöttem ki a suliból, amikor azok ketten valamin veszekedtek és láttam, hogy Alex emeli már a kezét. Közbe kellett lépnem, mert nem tudom, hogy mi lett volna a vége. Abból a faszból mindent kinézek - magyarázta Liam.
- Azt is, hogy megpofozza Maddiet?
- Akár.
- Gyanús vagy nekem.
- Túl sokat vagy Jadeel azért - röhögött fel Liam. - Okék vagyunk? - tartotta fel a kezét, arra várva, hogy belecsapjak.
- Fogjuk rá - sóhajtottam fel. Lehetséges, hogy tényleg Jaderől ragad rám ez az állandó kételkedés. - De nem csapok bele.
- Miért?
- Mert nem érek fel odáig - meredtem rá, mert az a 30 centi különbség az 30 centi. Mint egy vonalzó.
- Viszont - lépett oda az asztalomhoz. - Ezt nem felejtettem el - nyújtott felém egy dobozt. - Boldog szülinapot Brin.
- Köszönöm - mosolyodtam el és izgatottam vettem el tőle a dobozt. Amikor kinyitottam egy csomó fánk volt benne, aminek a közepén egy ledes gyertya égett. - Most komolyan?
- Ha igazit teszek rá, akkor a doboznak annyi - magyarázta.
- Végülis igaz - csóváltam meg a fejemet. Csak ő képes arra, hogy vegyen egészen pontosan 18 ledes gyertyát és a 18 fánk közepére beletegye. Hihetetlen, hogy még mindig képes meglepni.
- Igazából nem ez az ajándék. Ezt csak azért kapod, mert nem jöttem délután - vette ki a kezemből a dobozt.
- Lemaradtál egy jó kis bunyóról.
- Kit vert meg Jade? - lepődött meg.
- Igazából Audrey meg én voltunk azok - ismertem be és ha jól láttam, akkor még jobban meglepődött.
- Te? Meg Audrey?
- Aha - vontam meg a vállamat.
- Na végre. Brin, büszke vagyok rád - bólintott egyet elismerően.
- De ahogy látom, te is jól szórakoztál Alexel - mértem végig újra az arcát, amit egy lila folt ékesített.
- Én csak akkor fogok szórakozni, hogyha ő sírni fog - morogta.
- Gyere - biccentette a fejemmel az ágy felé, mire pajzánul elvigyorodott.
- Ez egy felhívás?
- Mi van? - bámultam rá értetlenül, miközben lerúgtam a papucsomat, aztán leesett. - Liam, ki foglak hajítani.
- Máris? Pedig még nem is csináltam semmit - dobta le a pulcsiját a székre, majd a hátát nekidöntötte az ágy támlájának.
- Még. És ha próbálsz is, akkor már mehetsz is - szedtem ki a gyertyákat a fánkok közül.
- Mégis is dobna ki engem? Te? - fojtotta vissza a vigyorát.
- Majd apa - gondolta át.
- Jaj, csak őt ne. Inkább elmegyek magamtól, csak Robot ne hívd - játszotta az ijedtet.
- Haha. Nagyon vicces vagy - forgattam a szememet unottan. Tény és való, hogy apa nem éppen a legfélelmetesebb. Az anyám, na ő már az.
- Egyébként otthon mondtad már, hogy elhúzol Oaklandből? - kérdeztem tőle, mert említette, hogy valahogy el kéne mondania az anyjáéknak, akik totálisan abban a tudatban vannak, hogy Liam itthon fog egyetemre járni. Végülis az országban marad, csak 8 óra repülőúttal odébb lesz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Inside Out || ✔️
Genç Kurgu"Új tanév, új kezdet" - mondja ezt az összes olyan amerikai, ikonikussá vált tinifilm, ahol a társadalmi ranglétra alján álló, minden gúny célpontjává váló lányból a nyári hónapok alatt egy teljesen másik ember lesz és hirtelen mindenki vele szeretn...