NO ° 15

12.9K 597 392
                                    

- Maddie megbolondult? - lepődött meg Liam is, ahogyan meglátta, hogy a legjobb barátnőm Alexel jelenik meg.

- Tuti nincsen semmi közöttük, hiszen csak egymás mellett jöttek be. Nem jelent ez semmit se - próbáltam bemagyarázni magamnak, de valami mélyen nagyon arra utalt, hogy ők nem csak barátok. Ezt meg is pecsételte, amikor Alex hirtelen leült a kosárcsapathoz, Maddiet pedig az ölébe húzta.

- Ez se jelent semmit? - morogta Liam.

- Öööö...de. Ez már jelent - csóváltam meg a fejemet. Mi a baja Maddienek? Elment az esze.

- Na majd én elbeszélek Maddie fejével - állt fel Kyle dühösen, mire Liam megragadta a vállát és visszanyomta.

- Nem. Ti ketten ezt megbeszélitek, aztán majd utána kinyírjátok őket - biccentette az új gerlepár felé. - Csak ügyesen - kacsintott rám Liam.

- Neki mi baja lett hirtelen? - bámultam utána, ahogyan kimegy az ebédlőből.

- Szerintem szteroidon van - legyinetett Kyle.

- Micsoda?????

- Nyugi, csak viccelek - nevetett fel Kyle. - Nem tudom, de nekem rendkívül gyanús a viselkedése.

- Nekem is - bámultam Liam irányába, aki már eltűnt a folyosón.

- Nézd Brinley, én nem akartalak megbántani - használta ki az alkalmat Kyle, hogy éppen elfelejtettem egy pillanatra azt, hogy haragszom rá.

- Pedig sikerült.

- Azt észrevettem. El akartam neked mondani, csak tartottam attól, hogy mégis mit szólnál hozzá - vonta meg a vállát.

- Mégis mihez? Hogy barátnőd van? Természetesen örültem volna.

- Ahhoz, hogy ennyi változás állt be hirtelen. Hiszen ott az apád meg Chloé és most meg rájöttem volna én is plusz teherként. Nem tudtam, hogyan reagálnál rá, ha a nyakadba sűrítek mindent. Egy pillanatra vártam, hogy lássam, annak a jelét, hogy most tökéletes az alkalom. De már késő - sóhajtott fel.

- Nem késő még, de hallani akarok mindent - mosolyodtam el halványan.

- Komolyan?

- Aha. Kyle, lehet, hogy ez most őrültségnek fog hangozni, de igaza volt Liamnek. Mi ketten már régóta barátok vagyunk és nem akarom, hogy ennek egy ilyen miatt legyen vége. Nem mondom, hogy nem fájt, sőt még mindig fáj, de továbblépek rajta. Azonban ha még egy ilyet csinálsz, tényleg nem állok szóba veled - figyelmeztettem.

- Nem áll szándékomban - ígérte meg.

- Nagyon helyes. Akkor viszont, mikor jöttetek össze? Meg hol? Meg honnan ismeritek egymást? - rohamoztam meg Kylet a kérdéseimmel.

- Annyira tudtam, hogy ez lesz - nevetett fel.

- Mégis mi?

- Hogy ki akarsz faggatni, amit meg is tehetsz, de előtte Maddie. Mi a szarról maradtam le??? - terelte el magáról a témát.

- A kérdés az az, hogy én miről maradtam le - pislogtam nagyokat, ahogy Maddie irányába néztem. Egyszerűen nem akarom elhinni, hogy ő meg Alex. Tuti, csak egy rossz álom.

Inside Out || ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora