NO ° 16

14.3K 642 562
                                    

Nem tudom, hogy mit csináljak. Most, hogy elvileg rájött basketboy, hogy ki vagyok megrémít teljesen. Más úgy beszélni valakivel, hogy mindketten anonimok vagytok és más úgy, hogy ismeritek egymást.

Azóta, hogy ezt bevallotta a srác, nem beszéltem vele. Ennek pedig már lassan 2 hete.

2 hét, amikor nem tudtam, hogy mi tévő legyek és ez egyre jobban felemésztett. Elvégre ha elmondom neki, ezzel bebizonyítva, hogy jóra gondolt vagy nem, akkor annyira valóságos lenne az egész, ami ijesztő. Mi van akkor, hogyha pont az a személy, akit amúgy meg tudnék fojtani? Vagy ha ... ha csalódna abban, akit lát? Áááá, igaza volt Kylenak anno, hogy nem kellene ezt csinálni. És én hülye nem hallgattam rá. A francba.

- Brinley, minden oké? - dobott meg Jade egy párnával.

- Aha, csak egy kicsit lefagytam - dörzsöltem meg a szememet és visszafordultam a laptopomhoz, hogy folytassam a beadandómat spanyolra.

- Nem tudok dönteni - nézett fel a tabletjéből.

- Még mindig a Halloweeni cucc miatt parázol? - sóhajtottam egyet. Holnapután lesz a suliban a NAGY Halloween, ami egyet jelent. Mindenki idétlen jelmezekben fog mászkálni, hogy elnyerje a sulinkban ikonikussá vált "rémisztés ura és asszonya" címet. Már nem azért, de szerintem annyira hülyeség az egész, de az igazgatótól minden kitelik. Fogadni mernék rá, hogy apám találta ki ezeket a címeket is, azok után, hogy ő dobta össze ezt a sulis programot.

- Igen. Tudom, hogy nincsen sok jelentősége, de nekem ez az utolsó. Meg néznem kell a csapat érdekeit is - morogta.

- Megint összeöltöztök? - nyitottam a spanyol fordítómat.

- Az eddigi elképzelés alapján igen, csak nem vagyok benne biztos, hogy az megfelelő lenne-e. Valami egyszerű kellene, hatásos, de nem mindennapi - fordult hasra, hogy úgy folytassa a kutatómunkáját.

- Eddig mi van? - szakítottam el a tekintetemet a laptopomról.

- Pindúr Pandúrok. De hallottam egy olyat is, hogy Charlie angyalai.

- De azok csak hárman voltak - elevenítettem magam elé az említett sorozatot/filmet.

- TUDOM. Megint le fognak minket mosni a kosarasok - csapott rá dühösen az ágyamra.

- Hát az meglehet - vontam meg a vállamat.

- Te tudod - csillant fel Jade szeme.

- Nem. Nem tudom a spanyolt. Minek tanulom én egyáltalán? - ráztam meg a fejemet.

- Nem azt, hanem, hogy a kosarasok minek öltöznek be - mászott le az ágyamról.

- Jaaa, hogy azt - tettettem a hülyét, mintha nem tudnám pontosan, hogy miről is beszélt.

- Ryder elmondta, ugye? - tippelt egyből.

- Lehetséges - titokzatoskodtam. Liam lehet, hogy említette tegnap, de megígértem, hogy nem adom tovább senkinek se.

- Melyik? Mert ha a kisebbik, akkor abban nem kell mindig hinni... - tűnődött el Jade.

- Hééé. Ne szóld le Kylet - szálltam azonnal a legjobb barátom védelmébe.

- Nem tehetek róla. Néha megszabadul az agyától a gyerek - vonta meg a vállát Jade.

- Amúgy nem Kyle mondta, hanem Liam - javítottam őt ki.

- Az még jobb - vigyorodott el.

- Miért lenne jobb? Meg miért vigyorogsz ennyire?

- Áááááá, semmi, semmi - legyintett és visszaült az ágyamra.

Inside Out || ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora