- Ez valami nagyon szar film volt - fintorgott Liam, amikor 2 óra múlva kijöttünk a moziból.
- Nem is volt rossz - vontam meg a vállamat.
- Dehogynem. Bealudtál rajta - nevette el magát Liam.
- Mi??? Nem is. Csak sűrűn pislogtam - kértem ki magamnak.
- Aha, nekem megy azért van egy konkrét Csendes - óceán a pólómon - nyitotta ki előttem Liam a mozi ajtaját.
- Mondd, hogy nem folyt a nyálam - vettem egy mély levegőt. Milyen gáz ez már.
- Nyugii, nem. Csak szívattalak - dugta zsebre a kezét, ami a film előtt még az enyémet szorította meg egy pillanatra. Végül is elérte a hatását, hiszen megnyugodtam valamilyen szinten. Maddie pedig tudom, hogy látott, úgy tett mintha nem is ismerne. Ha így akar játszani, akkor én benne vagyok. Tekintsük azt az elmúlt 3 évet semmisnek, csakis azért mert valami srác megbolondította.
- Soha többet nem nézek meg életrajzi filmet. Borzalmas volt - mondta tovább Liam a magáét a filmről, ami egyébként a Holdra szállásról szólt, mivel már csak ide volt hely. - Brin, ennyire kiakasztott téged Maddie látványa?
- Nem, csak... - akadtam meg, de nem tudtam befejezni. Nem tudom felfogni azt, hogyan tud valaki napok leforgása alatt megváltozni és kifordulni teljesen önmagából.
- Tudom mi kell neked - csillant fel a szeme.
- Alvás? - tippeltem
- Majdnem - kanyarodott be hirtelen az egyik utcára.
- Nem akarok több meglepetést. Elég volt ez az egy, sőőt sok is - lépkedtem nagyokat, mert hirtelen gyorsabban kezdett el menni.
- Ez nem lesz meglepetés - vonta meg a vállát.
- Akkor mégis micsoda?
- Legyen meglepi - kacsintott egyet rám.
- Most mondtad, hogy nem lesz meglepi - vágtam rá azonnal.
- Brin, néha belefér pár kegyes hazugság a cél érdekében - mondta, mire én csak forgattam a szememet. Kezd elegem lenni ezekből a "kegyes hazugságokból". Egyre több jutott ki nekem belőlük az elmúlt időben.
- Azért valljuk be, hogy ez jobb, mint a mozi - vigyorgott Liam a gyér közvilágítás fényében a játszótéren a hintába. Ez volt az ő nagy meglepetése. Sőt még idefele fánkot is vett, természetesen nekem rózsaszín mázosat, magának meg szerintem csokisat, így teljes volt az összkép.
- Hát igen - ismertem el.
- Jobb kedved lett, ugye?
- Igen - bólintott egy aprót. - Csak annyira furcsa.
- Micsoda? A fánk?
- Dehogy. Ez az egész - mutattam körbe.
- Mi lenne abban fura, hogy egy játszótéren ülünk? - kérdezte Liam.
- Az, hogy én ezt nem így terveztem - sóhajtottam.
- Brin, beszélj érthetőbben, mert gőzöm sincs, hogy mégis mire gondolsz vagy célzol.
- Amikor nyáron visszajöttem egyetlen dolgot akartam csak. A barátaimmal kihúzni ezt a maradék 2 évet, miközben minden a rendes kerékvágásban megy, mint régen. Erre mit kaptam a nyakamba? Kyle eltitkolta, hogy van egy barátnője, ugyanúgy mint apám. Ráadásul még a neten is égeti magát, nekem meg sül a pofámról néha a bőr miatta. Anyámmal az ötévesek szintjére mentek le, egyszerűen képtelenek emberek módjára kommunikálni. Audrey ugyanúgy irányítani próbál, mint amikor itthon volt, Scott pedig totálisan egyedül van Spanyolországban. Itt van még ez a sulis weboldal is, ahol ott a basketboy srác és egyszerűen megőrjít, hogy mégis ki az. Ehhez hozzájön, hogy Maddievel a kommunikációm a nullásra csökkent le, mert ő tökéletesen elvan Alexxel meg a szurokólányokkal, mintha mindig is hozzájuk tartozott volna. Kyle meg én pedig teljesen halottak lettünk a számára, ami fáj még mindig. Lehet neki könnyen ment az, hogy az elmúlt 3 évet a kukába dobja, de nekem nem. A legjobb barátnőm volt. Esküszöm, hogy a legjobb dolog az volt, hogy megismertem Jadet, pedig azt hittem, hogy ezt sose fogom kimondani hangosan - hadartam.
KAMU SEDANG MEMBACA
Inside Out || ✔️
Fiksi Remaja"Új tanév, új kezdet" - mondja ezt az összes olyan amerikai, ikonikussá vált tinifilm, ahol a társadalmi ranglétra alján álló, minden gúny célpontjává váló lányból a nyári hónapok alatt egy teljesen másik ember lesz és hirtelen mindenki vele szeretn...