- ÚRISTEN - támadott le Maddie, ahogy sétáltam a suli irányába sokkos állapotban.
- Igen? - kérdeztem, mint aki szellemet látott.
- Vóóóóhohooooo, álljunk meg egy pillanatra. Veled mi van? Csak nem elszakadt a kedvenc rózsaszín pulcsid? - ráncolta a szemöldökét Maddie, ahogy meglátott.
- A bézs pulcsi a kedvencem - javítottam ki.
- Bocs - forgatta a szemét unottan. - De mi van? Eskü olyan vagy, mint akit meg akartak erőszakolni álmában.
- Jaj, Maddie - fintorogtam a hasonlata miatt. - Apu közölte velem ma, hogy családi vacsorát akar tervezni.
- Abban mi a rossz?
- Elmondom újra. Családi vacsorát, ahol ott van Audrey, Scott meg én. Ráadásul Chloe és a lánya. Érted már? - meresztgettem a szememet.
- Basszus. Szóóóval a nagy bemutatás - esett le neki a dolog.
- Bizony ám - bólintottam lassan.
- Anyád mit szólt a dologhoz? - kérdezett rá az egyik bökkenőre, aki nem más, mint anya.
- Őszintén? Fogalmam sincs - tártam szét a karomat. - Apa ezt csak most hozta fel nekem a kocsiban, mikor hozott el, hogy én mit gondolok róla. De tegnap beszéltem Scottal és anya meg van hülyülve. Megállás nélkül apa Instáját csekkolja és rajta nevetgélt, egészen addig, amíg nem látta a Choles képet.
- Micsodaaaa??? - kerekedett el a szeme.
- Mondom. Úgy röhög, mintha szórakoztatóbb dolog nem lenne a földön, minthogy az ex - férjed képein vihogj - forgattam a szememet.
- Nem az. Robnak van Instája? Erről én miért nem tudtam?? - kapta elő egyből a telefonját.
- Látom, hogy leragadtál a lényegnél - néztem körbe, hátha meglátom Kylet, de sajnos nem láttam sehol se.
- Rob alsóindex Whitters. Besírok - csekkolta le apám profilját Maddie, mire csak sóhajtva feléálltam, hogy lássam én is, miket posztolgat. - Szerintem igazából az lenne a legjobb név neki, hogy Rob alsóindex lazacsávó.
- De ne már - folytottam vissza a mosolyomat, mert elvégre az apámról van most szó. Majd sunyiban kiröhögöm én is, úgy ha nem látja senki.
- Egy kis csendélet - olvasta fel a kép elnevezését, majd óriási nevetés én tört ki. Apa lefotózta a dolgozószobájában az asztalt, amin kivételesen rend van, valamint a gépen annyi látszódott, hogy a Spotifyon megnyitott egy "Chill songs" nevű albumot. - Hát én bekövetem. Meg tudom anyádat érteni, hogy miért nevet ezen ennyit.
- Annyira szemét vagy - csóváltam meg a fejemet.
- Ezt figyeld, van itt egy komment: Hát Rob, ez annyira nyugtató, mint egy kaktuszba beleülni. Áááááá, ezt nagyon adom. Anyud nagyon nagy arc.
- Ezt ő írta oda? - pislogtam nagyokat.
- Aha - biccentett egyet. - Őt is bekövettem. Valaki van még a családodból? Esetleg a nagyanyád?
- Honna tudjam? Ezek után már bármi - tettem fel a kezemet védekezően.
- Hát ezt nem hiszem el. Apád Kylet követi, engem meg nem??? - háborodott fel Maddie. - Írjak neki néhány dühös smilyet vagy még nem tart ott, hogy megértse?
- Szerintem megkérdezné tőlem otthon, hogy mi bajod van, piros napjaidat éled - e - gondolkoztam el, hogyan reagálna apa. Aha, valószínűleg így.
YOU ARE READING
Inside Out || ✔️
Teen Fiction"Új tanév, új kezdet" - mondja ezt az összes olyan amerikai, ikonikussá vált tinifilm, ahol a társadalmi ranglétra alján álló, minden gúny célpontjává váló lányból a nyári hónapok alatt egy teljesen másik ember lesz és hirtelen mindenki vele szeretn...