- Brinleeeey. Gyere le - ordította nekem apa, míg én a dolgokat próbáltam felfogni. Hát nem éppen ment könnyen. Mi az, hogy anya hazaköltözik? Miért? Meg minek? Mi van spanyollal?
- Aha - motyogtam magam előtt. - MEGYEK.
- Azért öltözz át előtte - javasolta Kyle, mert ahogy voltam pizsiben elindultam lefelé.
- Igaz - kaptam észbe és besprintelem a fürdőbe, hiszen nem fogok Kyle és Scott előtt öltözködni. Lehet, hogy régebben még egyszerre fürdettek minket az öcsémmel, de szerencsére azok az idők már elmúltak. Nem tudom, hogy miért mániája a szülőnek ezeket a nemes alkalmakat megörökíteni fénykép formájában, hogy majd később ezekkel égessék az idősebb gyerekeiket, de nekem volt annyi eszem, hogy sunyiban elégettem az összes ilyet magamról is, meg Scottról és Audreyról is. Nem hiányzik, hogy ezek véletlenül napvilágot lássanak.
Az egyszerű türkiz pólóban és szürke melegítőmben léptem ki a folyosóra, ahol Jade várakozott, miközben idegesen dobolt a lábával.
- Sziaa - mosolyodtam el, ahogy megláttam. - Minden oké? - pislogtam nagyokat, amikor megláttam, hogy mennyire komoly az arca.
- Nagyjából, csak nem vagyok a toppon - legyintett egyet és ha jól láttam, akkor próbálta az arcát eltakarni egy láthatatlan maszkkal, hogy azt higgyem, hogy minden rendben van vele.
- Úristeeen. Jade Wilson nincsen csúcsformában, hát mindjárt kiposztolom, hogy a 90 Facebook ismerősöm is lássa - tettem a fejemet.
- Van az több is, mint 90 - eredt a nyomomban, hiszen én visszamentem a szobámba, hogy lerakjam az alvós szerkómat.
- Nyugodtan megnézheted, hogy annyi - erősködtem.
- Hát élvezd ki, mert tutira bejelölgetnek mostantól az emberek - vonta meg a vállát.
- BRINLEEEEY. GYERTEK LE ENNI - ordított fel anya, ami sokkal erélyesebb volt, mint az apáé.
- EGY PERC - üvöltöttem le, hiszen mi már csak ilyen kiabálósok vagyunk. Whitters - vonás. - Miért jelölgetnének be? Még a nevemet se tudják, maximum annyit, hogy Audrey utódja.
- Ki ne mondd még egyszer a nevét, mert ha egyszer már majdnem kieresztettem a hangomat - dühödött be. - De egyébként azért, mert nyilvános, hogy te vagy Liam Ryder barátnője. Még.
- Miii? Mi az, hogy még? JADEEE - kerekedett el a szemem és elkezdtem pánikolni. Mit tud, amit én nem?
- Jól van nyugodj meg. Te is tudod jól, hogy Liamnek szoktak futó kalandjai lenni, ezért a fél suli abban reménykedik, főként a lányok, hogy egy hét és úgyis kihajít téged, mint egy elhasznált zsepit. Persze, így magadra hívtad a barom állat figyelmét is, mint a drága Ryan exemét is, fúúú hogy menne át rajta egy kamion, de tolasson is vissza, biztos, ami biztos alapon. Akkora egy fogyaték, hogy az hihetetlen és én jártam vele. Tuti, hogy megsütötte a fejemet a nap, mert más magyarázat erre nem lehet. Vagy elkábítottak valami kábítószerrel. Igen, lehetséges a második opció is. Tudom is, hogy kitől szerezhetett anyagot. Lehet, hogy az a bodri gyerek adta neki....mondjad már, hogy is hívják.... MEGVAN. Mike. Vagy...az a másik? Na mindegy....Most hol is jártam? - zavarodott bele a mondandójába.
- Felhívom a barmok figyelmét - tereltem vissza az első gondolatához, mert az exe hallatán kissé előtör belőle a szófosás. Meg persze a szidása.
- Igen - bólintott egyet.
- De miért hívnám fel?
- Elmondom neked még egyszer. Liam barátnője vagy. Ők azt hiszik, hogy úgyse lesztek sokáig együtt, de volt benned valami, amire felfigyelt Ryder, szóóóval préda lettél - magyarázta.
YOU ARE READING
Inside Out || ✔️
Teen Fiction"Új tanév, új kezdet" - mondja ezt az összes olyan amerikai, ikonikussá vált tinifilm, ahol a társadalmi ranglétra alján álló, minden gúny célpontjává váló lányból a nyári hónapok alatt egy teljesen másik ember lesz és hirtelen mindenki vele szeretn...