Az előző részből:
"- Megleszel? - nézett végig rajtam.
- Én mindig - vontam meg a vállamat.
- Fúúúú - nézett körbe gondterhelten, majd ..... majd leült a mellettem lévő hintára.
- Te mit csinálsz? - néztem rá elkerekedett szemekkel.
- Ücsörgök - jelent meg egy halvány mosoly át arcán, mire felnevettem. Tévedtem. Mégse annyira bunkó Liam, mint amennyire gondoltam. "
❌❌❌
- Nem fogsz megfagyni? - utaltam arra, hogy futás után az ember le van izzadva.
- Brin, ha nem tűnt volna fel, akkor Oaklandben vagyunk, nem pedig Alaszkában. Semmi bajom nem lesz - vonta meg a vállát.
- Nem kell ám itt maradnod velem. Megvagyok egyedül is - bámultam folyamatosan a cipőmet.
- Az lehet, de én akarok maradni.
- Miért?
- Hogy ne legyél egyedül.
- Köszönöm - néztem bele a szemébe.
- Nem kell. Ha már az öcsém ennyire szarik a fejedre, meg a Maddie is, ez a minimum - tette hozzá.
- Nem is szarnak a fejemre - tagadtam egyből. Lehet nem töltünk annyit időt együtt, mint mondjuk tavaly, de ez azért van, mert el vannak foglalva. Maddie a csordába kerülésével és a Liammel való imádatával, Kyle pedig...nos őt nem tudom, de biztos, hogy a kosárcuclihoz köze van.
- Akkor én vagyok vak.
- Most az, hogy mindkettő elfoglalt, nem azt jelenti, hogy nem érdekli őket az, hogy én is itt vagyok.
- Elfoglaltak? Hagyjuk már. Kyle állandóan otthon van és sorozatot néz vagy tudja a tököm mit csinál. Maddiet meg nem tudom, de szerintem nem sok mindent. Elvégre nem sportol, nem tagja semmilyen csoportnak, nem szurkolólány, akkor meg? - vonta fel a fél szemöldökét Liam.
- Nem kell állandóan a másik nyakában lenni - próbáltam ennyiben hagyni a sztorit.
- Én nem akarok beleszólni, csak azért mégis. Biztos, hogy kölcsönösen vagytok barátok? Hiszen most is ott vannak Brendon bulijában mindketten, te meg itt ülsz egyedül ebben az elcseszett hintában és fánkot eszel. Gondolom nem hívtak magukkal...
- Nem is mennék - vágtam a szavába.
- Tudom, de a lényeg nem itt van, hanem, hogy hívtak magukkal vagy nem. Szerintem az utóbbi az igaz.
- Most komolyan azt próbálod bemagyarázni nekem, hogy nincsenek rendes barátaim, csak ilyen jöttmentek??? - fogtam fel, hogy mire utal Liam.
- Mi? Dehogy. Csak azt mondom, hogy lehet beszélned kellene velük, hogy a barátság a sulipadon kívül is működik, nem csak ott kell előadni azt, hogy mennyire jóban vagytok - vonta meg a vállát.
- Hát ezt nem hiszem el - horkantottam fel.
- Én így látom, hogy te ott vagy nekik, de ez fordítva nem igaz. Persze meglehet, hogy rosszul látom, de megkérdezhetsz mást is. Gondoltam szólok - tette fel a kezét védekezően.
ESTÁS LEYENDO
Inside Out || ✔️
Novela Juvenil"Új tanév, új kezdet" - mondja ezt az összes olyan amerikai, ikonikussá vált tinifilm, ahol a társadalmi ranglétra alján álló, minden gúny célpontjává váló lányból a nyári hónapok alatt egy teljesen másik ember lesz és hirtelen mindenki vele szeretn...