- Nekem csak egy kérdésem van. Mit keres itt Ryder? - fordult hátra a székében a nővérem és nem is rajtam akadt meg a tekintete, hanem a mögöttem álló Liamen.
- Szia Audrey - erőltettem magamra egy vigyort. Valamiért az ő jelenléte miatt mindig parázok és ez most sem volt másképp.
- Nekem már nem is köszönsz? - "háborodott" fel Scott.
- Azt ki kell érdemelni - nevettem fel.
- Gyere csak ide, te törpe - ölelt meg Scott. - Minden egyes alkalomkor, amikor találkozunk te egyre kisebb vagy.
- Nem is - néztem rá vigyorogva.
- Liam - fogott vele Scott kezet.
- Régen találkoztunk - rázta meg.
- Hogy ment a meccs? - érdeklődött apa tőle, Audrey pedig gyanúsan méregetett engem.
- Nyertünk - mondta büszkén.
- Akkor lehozom a spanyolfüzetemet - jelentettem ki, mert a nővérem pillantásaitól frászt kaptam.
- Milyen spa... - ráncolta a szemöldökét Liam, mire ránéztem és leesett neki. - Oké. Az jól jönne.
- Együtt jártok spanyolra? - furcsállotta Audrey.
- Aha - vontam meg a vállamat. - Mindjárt jövök - indultam meg a lépcső irányába.
- Csak nem visszabuktál Ryder? - vigyorodott el gonoszan Audrey.
- Nem tudnál csendben maradni? - morogta Scott, én meg inkább felsiettem, hogy a kitörő háborút elkerüljem.
- Miért vannak itthon? - kérdezte hirtelen Liam miközben valami üres füzet után kutakodtam, amivel tudom igazolni a kamusztorit.
- Miért hozod rám mindig a frászt? - néztem fel az ágyam mögül, hiszen az ágy alól szedtem ki a füzeteket, amit még nyáron oda bedobáltam. Tárolás szempontjából az a tökéletes hely.
- Mert rád lehet. Amilyen szemét vagyok, én meg ki is használom - vonta meg a vállát vigyorogva.
- Nem tűnt fel nekik, hogy feljöttél? - túrtam bele a hajamba. Nem éppen most lenne a legjobb alkalom közölni, hogy Liam nem csak Kyle bátyja. Megmondjam egyáltalán most? Mi lesz, hogyha szétmegyünk 1 hét múlva? Nem kellene várnom?
- Nem hiszem. Audrey éppen ordított Scottal, hogy ne okoskodjon neki, mert mindig is ő lesz az idősebb, Rob pedig sikertelenül próbál rendet tenni. Szerintem, hogyha most Ariana Grandét kezdenék obégatni, az se tűnne fel nekik - magyarázta.
- Ariana Grande? - vontam fel a szemöldökömet.
- Ez csak egy példa volt - legyintett egyet.
- Csak nem Ariana Grandét hallgatsz Liam? - csillant fel a szemem attól, hogy végre találtam rajta valamit, amit mondogathatok.
- Nem. Ott van a parfümje - biccentett a polcom felé, aminek a dobozán tényleg az ő neve volt.
- Francba - biggyesztettem le a számat.
- Most mi lelt téged?
- Azt hittem, hogy végre én is valamivel csesztethetlek - vallottam be.
- Héééé. Én szoktalak?
- IGEN - vágtam rá gondolkodás nélkül.
- Mivel? - tűnődött el.
- Most soroljam fel? A rózsaszín bolyhos zoknim, Pindúr Pandúros póló... - kezdtem bele a felsorolásba, mire ő felröhögött. - Ezen mi olyan vicces?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Inside Out || ✔️
Ficção Adolescente"Új tanév, új kezdet" - mondja ezt az összes olyan amerikai, ikonikussá vált tinifilm, ahol a társadalmi ranglétra alján álló, minden gúny célpontjává váló lányból a nyári hónapok alatt egy teljesen másik ember lesz és hirtelen mindenki vele szeretn...