━━━━━ 🎨 ━━━━━
Niewielka włoska restauracja, którą Louis znalazł w mieście stała się dla nich pewnego rodzaju miejscem, w którym w końcu stało się coś, co tak naprawdę było od dawna oczywiste. Tamtego wieczora, o którym wspominał blondynce, w końcu odważył się, aby zapytać się o to, czy zostanie jego dziewczyną, a ich związek w końcu rozpoczął się tak na poważnie. Fakt, że Alex się zgodzi był raczej oczywisty i nie było nad czym dyskutować. Tomlinson prawie wzruszył się przez to, co od niej usłyszał. Choć stał się przy niej o wiele bardziej męski, to w duchu jednak nadal został tym wrażliwym Louisem, który potrafił się cieszyć najmniejszym kwiatkiem w ogrodzie, czy parku.
Później mogło już być tylko lepiej. Byli ze sobą szczęśliwi, nawet bardzo, poza tym nic, ani nikt - szczególnie Jonathan - nie stało im na drodze do wspólnej przyszłości, która rysowała się dla nich w bardzo jasnych i optymistycznych barwach. Alex była sobie naprawdę wdzięczna za to, że zaufała swojej intuicji i zaczęła wydobywać z Tomlinsona to co najlepsze, a Louis był wdzięczny własnej osobie za to, że jej nie odrzucił jak wszystkich innych dziewczyn wcześniej. Mogło się to skończyć o wiele inaczej, a jednak zostali razem. Dwoje niesamowitych, młodych artystów, którzy stworzyli jeden z najpiękniejszych obrazów - własną miłość. I obraz ten wciąż się malował, a także odnawiał. Za każdym razem w coraz to piękniejszych kolorach.
KONIEC.
━━━━━ 🎨 ━━━━━
dziękuje za to, że tutaj zajrzeliście i mam nadzieje, że się wam podobało!
w szczególności mam nadzieje, że tobie się podobało, oluś 💖
do zobaczenia gdzieś indziej!
CZYTASZ
sztuka • tomlinson
Fanfictiondwójka wspaniałych artystów i tylko jedno uczucie, które w końcu się gdzieś ujawnić. ~*~ [zakończone ✔] [short story] [dedykowane @mylouispony] © text and cover and by xrainbow_007x (2018)