ဟမၼဴရာဘီကိုဓဥပေဒ(SS-2)

1.7K 225 29
                                    

*အပိုင္း-14*

ေဆာင္းႏွင္းေအးစက္ ညနက္အလယ္မွာ ကုတင္ထက္လူးလြန့္ရင္း အိပ္မက္ႏြံၾကား ရုန္းကန္ေနတ့ဲ Chanyeol.

ေမြ႔ယာထက္ လူးလြန့္ကာ ေခါင္းေတြအဆက္မျပတ္ ယမ္းခါရင္း အိပ္ယာမွ သူဇက္ကနဲ လန့္နိုး၍လာသည္.

ေမာဟိုက္ေနတ့ဲ ရင္အစုံက နိမ့္ခ်ည္ျမင့္ခ်ည္.

အသက္ကိုအလုအယက္ ရွဴရွိုက္ရင္း မ်က္နွာအား လက္ဖဝါးျဖင့္ ပြတ္သပ္ကာ အိပ္မက္ဆိုးကို ေမးပစ္ဖို႔ သူျကိဳးစားေနျခင္းသာ.

ျငိမ္သက္စျပဳလာျပီျဖစ္တ့ဲ စိတ္အစဥ္အား ပိုမိုသက္သာေစရန္ ေဘးနားရွိစားပြဲေပၚမွ ေရအားယူကာ ေသာက္ရန္ျပင္လိုက္စဥ္.

ဖန္ခြက္ေဘးမွ သပ္ရပ္စြာတည္ရွိေနတ့ဲ စာရြက္ေခါက္ေလး.

ဒါကဘာပါလိမ့္?

သိလိုစိတ္ႏွင့္ ယူငင္ကာ ထိုစာရြက္ေခါက္ေလးအား ျဖန့္၍သူၾကည့္ျဖစ္သည္.

ဝိုင္းစက္ညီညာညာလက္ေရးေတြ အျပည့္ႏွင့္ ထိုစာရြက္ေလးက သူ႔ႏွလုံးသားအတြက္ အမိန့္ျပန္တမ္းတ့ဲလား?

စာရြက္ထံမွ အၾကည့္မခြာတမ္း သူဖတ္ေနရင္း မ်က္ဝန္းအိမ္ထက္မွ မ်က္ရည္ဥေတြ အလုအယက္ ခုန္ဆင္းေခ်ျပီ.

တဆက္ဆက္တုန္ရီေနတ့ဲ ႏွုတ္ခမ္းပါးကို အံတင္း၍ကိုက္ထားတာမို႔ ေသြးစေတြေတာင္ သမ္းေလျပီ.

စာေၾကာင္းအဆုံး အရုပ္ျကိဳးပ်က္ျငိမ္သက္သြားတ့ဲ ခႏၶာကိုယ္က အသက္မရွိေတာ့သည့္အလား.

လွုပ္ခတ္ေနတ့ဲ ရင္အစံုကေတာ့ နာက်င္မွုပလပြနဲ႔ပါေလ.

ေဝခြဲမရတ့ဲအေတြးေတြလည္း ေခါင္းထဲမွာရွုပ္ေထြး၍ေနသည္.

က်ေနာ့္မွာ ဘာအျပစ္ရွိလို႕လဲ?

ဘာအညိွဳးရယ္ေၾကာင့္ ကံတရားက က်ေနာ့္ႏွလုံးသားကို ဒဏ္ခတ္ရက္တာလဲ?

က်ေနာ္ Baekကိုခ်စ္တယ္.

က်ေနာ့္ဘဝ က်ေနာ့္အသက္ က်ေနာ့္ခႏၶာထက္ကို Baekကို ပိုျမတ္နိုးခဲ့တယ္.

တရားေသာအခ်စ္နဲ႔ လက္ထပ္ခ့ဲတာမဟုတ္ေပမ့ဲ Baekအေပၚ က်ေနာ္ေယာက္်ားတစ္ေယာက္ တာဝန္ေက်ေပးခ့ဲတာပဲ.

ဟမၼဴ.ရာဘီကိုဓဥပေဒ(Season-2)Where stories live. Discover now