• အပိုင္း - ၃၀ •
တဟူးဟူးတိုက္ခတ္ေနတ့ဲ ေလအလ်င္ကို မ်က္နွာမူရင္း သက္ျပင္းေတြ အခါခါခ်ျဖစ္သည္ ။
' ငါတို႔ဘာဆက္လုပ္ၾကမလဲ Chanyeol '
က်ေနာ့္အေမးအား Chanyeolခ်က္ခ်င္း မတုံ႔ျပန္ပါ ။
လက္ထဲရွိစီးကရက္ကိုသာ တဆုံးရွိုက္ဖြာျပီး ေခါင္းကိုေမာ့ကာ မီးခိုေငြ႔ေတြ ေကာင္းကင္ယံသို႔ လႊင့္တင္ေနသည္ ။
သူလည္းက်ေနာ့္လို ေတြေဝေနေလာက္သည္ေလ ။
' ငါတို႔ကလမ္းတဝက္ေရာက္ေနျပီ Jongin ။ ေနာက္ျပန္လွည့္လို႔မရေတာ့ဘူး ။ အဆုံးေရာက္ေအာင္ ေရွ့ဆက္ေလွ်ာက္ယုံကလြဲျပီး ငါတို႔မွာ ေရြးခ်ယ္စရာမရွိေတာ့ဘူး '
' ဒါေပမ့ဲ '
' ငါသေဘာထားၾကီးၾကီးနဲ႔ လက္ခံေပးထားတာပဲ ။
မင္းပူပန္မေနပါနဲ႔ '' Kyungsooသိသြားရင္ လြယ္မွာမဟုတ္ဘူး Chanyeol '
' အ့ဲဒါက မင္းနဲ႔ငါ့အေပၚမွာပဲ မူတည္တယ္ ။ ဒီလွ်ိဴ႕ဝွက္ခ်က္က မင္းရယ္ ငါရယ္ နွစ္ေယာက္တည္းပဲသိတာ ။ ကာယကံရွင္ျဖစ္တ့ဲ Baekေတာင္ သိတာမဟုတ္ဘူး '
' ငါေတာင္းပန္ပါတယ္ Chanyeol '
' ျပီးခ့ဲတာေတြအတြက္ ေတာင္းပန္တယ္ဆိုတာ မလိုအပ္ေတာ့ဘူး Jongin '
လက္ထဲရွိေဆးလိပ္အား ေျမျပင္သို႔ပစ္ခ်ကာ ဖိနပ္ဦးႏွင့္နင္းေခ်ရင္း Chanyeolေခါင္းညိတ္ျပသည္ ။
' ေက်းဇူးတင္ပါတယ္Chanyeol ။ ငါမင္းကိုတကယ္ေက်းဇူးတင္တာပါ '
" တကယ္ေတာ့ Kyungsooက မင္းကိုသိပ္ခ်စ္တာ ။ သူ႔ရဲ့ရူးသြပ္မွုက ဘယ္အတ္ုိင္းအတာအထိ မင္းအေပၚရွိသလဲဆိုရင္ သူ႔ရဲ့ျဖစ္တည္ေနမွုက မင္းျဖစ္ေနတာ ။ မင္းမရွိမွာ သူသိပ္ေၾကာက္တယ္။ ငါ့ညီမေလး တစ္ခါတစ္ရံ ဆိုးေကာင္းဆိုးနိုင္တယ္Jongin ။ ဒါေပမ့ဲ သူ႔ရင္ထဲမွာေတာ့ မင္းကအနွိုင္းမ့ဲပဲဆိုတာ မင္းယံုၾကည္ေပးပါ '
' ငါ ငါKyungsooကို ခ်စ္ပါတယ္Chanyeol ။ Byun Baekkieကို ခ်စ္သေလာက္ ခ်စ္တာလားလို႔ေတာ့ မင္းငါ့ကိုမေမးပါနဲ႔ ။ သူ႔ေလာက္မဟုတ္ခ့ဲရင္ေတာင္ သူ႔ထက္ေတာ့ မေလွ်ာ့ဘူးဆိုတာ Kyungsooကို သိေစခ်င္တယ္။ တစ္ခါတစ္ေလ မင္းေျပာသလို Kyungsooက သိပ္ဆိုးတယ္ ။ သူ႕ကိုယ္သူ ဒုတိယဆိုတ့ဲအေတြးနဲ႔ အျမဲႏွိုင္းယွဥ္ျပီး ေျပာတတ္လြန္းတယ္ '