ဟမၼဴရာဘီကိုဓဥပေဒ(SS-2)

1.9K 240 34
                                    

*အပိုင္း-၁၉*

ေဆးစစ္ခ်က္ခံယူအျပီး ညီမေလးကေတာ့ Phတစ္လုံးနဲ႔အလုပ္ရွုပ္ေနေနေသာ္ျငား က်ေနာ္ကေတာ့ ဆရာဝန္ထံေျပာမယ့္ အေျခအေနတစ္ရပ္ကို နားဆင္ရေပအုန္းမည္.

Denial - လူနာေရာဂါကမ်ိဴးရိုးရိွတာလား

pcy - ဟုတ္က့ဲေဒါက္တာ! က်ေနာ္တို႔အေမမွာ အ့ဲလိုမ်ိဴးရွိပါတယ္! ညီမေလးကိုေမြးျပီး ႏွစ္အနည္းငယ္ၾကာေတာ့ အခုညီမေလးျဖစ္သလို ျဖစ္သြားတာပါေဒါက္တာ! ဒါေပမ့ဲ ေမေမကေတာ့ ညီမေလးထက္ ပိုဆိုးရြားတယ္လို႔ေျပာရမယ္! ဘာကိုမွမမွတ္မိေတာ့ဘူး! ပတ္ဝန္းက်င္ကေျပာလည္း လက္မခံႏိုင္ဘူး! ေနာက္ဆုံး သူ႔ဟာသူတစ္ေယာက္တည္း ေနတာမ်ားလာျပီး Depressionဝင္လာတာေဒါက္တာ!
ေနာက္ဆုံး ကိုယ့္ကိုယ့္ကိုသတ္ေသတ့ဲအထိေပါ့ ေဒါက္တာ!

Denial - ေအာ္ စိတ္မေကာင္းစရာပဲ! ဒါေပမ့ဲ ခင္ဗ်ားမစိုးရိမ္ပါနဲ႔ ေခတ္ေတြ စနစ္ေတြက မတူညီေတာ့ဘူးေလ! ဒီေခတ္မွာက ေကာင္းမြန္တ့ဲေဆးဝါးကုသမွုေတြ တိုးတက္ေနျပီပဲ! ခင္ဗ်ားညီမေလး ျပန္ေကာင္းလာမွာပါ! ဒါေပမ့ဲ တစ္ခုေတာ့ရွိတယ္! သူကမွတ္ဥာဏ္ေတြေပ်ာက္သြားတယ္ဆိုေပမ့ဲ သူရဲ့အခ်ိဴ႕တဝက္ေသာ အရာေတြကိုပဲ သူ႕ဦးေႏွာက္က deleteလုပ္ပစ္လိုက္တာ! ဒါေပမ့ဲ အ့ဲဒါေတြက လုံးလုံးလ်ားလ်ားေတာ့ ေပ်ာက္သြားတာမဟုတ္ဘူး! အေၾကာင္းတိုက္ဆိုင္တ့ဲအခ်ိန္ သူ႔ဟာသူျပန္မွတ္မိလာလိမ့္မယ္!

pcy - ဟုတ္က့ဲေဒါက္တာ!

Denial - ေဆးလည္းပုံမွန္ေသာက္ခိုင္း ျပီးေတာ့ သူေပ်ာက္ဆုံးသြားတ့ဲအတိတ္နဲ႔ ပတ္သတ္ျပီး သူမွတ္မိနိုင္ေလာက္မယ့္ ေနရာေတြကို ေခၚသြားရင္ေတာ့ ထင္တာထက္ပိုေစာျပီး မွတ္ဥာဏ္ျပန္ရမွာပါ!

pcy - ဒါဆိုေဒါက္တာ! ညီမေလးက က်ေနာ့္ေမေမျဖစ္သလို Depressionဝင္လာနိုင္လား?

Denial - ဒါကေတာ့ သူ႔စိတ္အေျခအေနနဲ႔ မိသားစုရဲ့ေစာင့္ေရွာက္မွုေပၚမွာပဲ မူတည္တယ္! ဥပမာ သူဘာျဖစ္ခ်င္လဲ အတြက္စိတ္ညစ္ေနသလဲ ဆိုတာကို ဂရုစ္ုိက္ျပီး ေႏြးေထြးျကင္နာေပးရင္ Depressionဝင္ဖို႔ %နည္းပါတယ္!

pcy - ဟုတ္က့ဲ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ေဒါက္တာ!
ဒါဆို က်ေနာ့္ကိုခြင့္ျပဳပါအုန္း!

ဟမၼဴ.ရာဘီကိုဓဥပေဒ(Season-2)Where stories live. Discover now