18°Son söz.

544 49 112
                                    

Teoman- Sonbahar rüzgarları.

"- Seni seviyorum.

-Beni sevdiğine dair kanıt göster?

-Kanıt inancı öldürür. Eğer sana kanıt gösterirsem, seni sevdiğimi bilirsin. Ben 'seni sevdiğimi bilmeni' değil, seni sevdiğime 'inanmanı' istiyorum.

-Neden?

-Çünkü bilmek beyinle, inanmak kalple yapılan bir iştir. Ve ben, kalbini beynine tercih ederim..."

-Kasımda Aşk Başkadır.

***

"Bütün gün böyle oturacak mısın? "

Bakışlarımı kaldırıp, kollarını göğsünde birleştirip, bana bakan Burçine çeviriyorum.

"Ne yapma mı bekliyorsun? "

Gözlerini devirip yanıma oturuyor.

"Mesela, kalbini kırdığın kızın yanına gidebilirsin, Ali. "

Yine aynı konuyu açması sinirlerimi bozuyor. Ayağa kalkıp pencerenin yanına ilerliyorum. Dışarıda yağan yağmur dikkatimi çekiyor. Acaba o da ağlıyor mu?

"Ali, neden böyle davranıyorsun? Bu kadar acımasız olmana inanamıyorum! "

Acımasız mı? Sinirle Burçine dönüyorum.

"Acımasız mı?! Ben miyim acımasız?! Ben sadece olduğum yerdeyim, Burçin! Kimseye hiçbir şey yaptığım yok! "

Burçin yanıma gelip gözlerimin içine bakarak konuşmaya başlıyor.

"Evet, hiçbir şey yaptığın yok! Neden gidip kırdığın kalbi onar mıyorsun? "

"Kırdığım kalp? Senin onun kırdıklarından haberin var mı? Ayrıca ne oluyor sana? Kızım, sen daha iki hafta önce ben Selin'i unutmuyorum diye benle sahil kenarında kavga edip, bana tokat atmadın mı?"

O gece aklıma gelince yüzümde anlamsız gülümseme beliriyor. Onu üç yıl sonra gördüğüm, büyüsüyle, gözleriyle, ışıldayan ve aynı zamanda hüzün dolu gözleriyle beni tekrar kendine kaptıran gece. Neden her seferinde kapılıyorum ona? Kaçtıkça daha da yakalanıyorum, yaklaştıkça uzaklaşıyorum. Neden bunu bana yapıyorsun, Selin?

"Çünkü seni seviyordum! Ama... Onun sevgisi daha büyük geldi! Anlamıyorsun değil mi? Neden dün gece öyle davrandığını, seni bana itmesini anlamıyorsun. Çünkü seni seviyor, aptal! Selin seni seviyor, Ali. "

Histerik kahkaha atmaya başlıyorum Burçinin yüzüne.

"İşte burada yanıldın, güzelim. Selin, kendinden başka hiç kimseyi sevmiyor ve sevmeyecek. "

Yanında geçmek isterken durduruyor beni.

"Hayır tam tersi seni kendinden bile çok seviyor. Ben ona seni sorduğum da korktuğunu söyledi. Neden korkuyormuş biliyor musun? Ben ilk önce sen onu yaralarsın diye korktuğunu sandım. Çünkü ben de en çok bundan korkuyordum. Ama o bundan korkmuyormuş. Selin seni yaralamaktan korkuyor, Ali. Selin seni, senin düşündüğünden daha çok seviyor. "

Gözlerimin dolmasına aldırmıyorum. Hayır, yalan! Burçini de kandırıyor. O beni hiçbir zaman sevmedi. Sadece her zamanki gibi oyun oynadı, intikam aldı. Bir türlü büyümeyen, büyümeye korkan bir kadını sevdim ben ve bu da benim suçum.

"İyi! Ama ben onu sevmiyorum! "

Bu sefer kolumu Burçin'den kurtarıyorum ve koltuğa kendimi attıp, gözlerimi kapatıyorum ama kafama gelen yastıkla hemen açıyorum gözlerimi.

YabancıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin