Zszedłem schodami na dół, a potem wyszedłem z klatki. Podszedłem do swojego samochodu, po czym wsiadłem do środka i ruszyłem. Spojrzałem na zegarek. Widząc godzinę przeklnąłem i przyspieszyłem. Szybko wjechałem do garażu pod blokiem w którym mieścił się mój apartament w jednej z najlepszych dzielnic miasta. Wpadłem do mieszkania i zacząłem pakować rzeczy. Ubrania, pieniądze, umowy oraz kosmetyki wrzuciłem do walizki błyskawicznie ją zamykając. Szybko przebrałem się w mój ulubiony, cały czarny garnitur. Chwyciłem klucze od domu i opuściłem apartament zamykając drzwi za sobą. Zostawiłem klucze na portierni i wybiegłem z wieżowca. Ponownie wsiadłem do samochodu udając się na lotnisko. Sprawnie odprawiłem bagaż, po czym ledwie zdążając wszedłem za bramki. Spokojniej wsiadłem już do samolotu. Wygodnie rozsiadłem się na czarnej kanapie i w myślach sprawdzałem, czy wszystko mam. W sumie mogłem robić tu wszystko, bo był to mój prywatny samolot. Posiadał małą sypialnię, pokój, kokpit oraz pokój dla stewardessy, którą zatrudniałem jak była potrzeba. Nalałem sobie wina do kieliszka, upiłem łyk, po czym odstawiłem go na stolik. Włączyłem komputer i wygodniej się rozsiadłem. Musiałem załatwić kilka spraw zanim wylądowałem w Europie.
CZYTASZ
Illegal || Yoonmin
FanfictionJesteśmy jak anioł i demon, a jednak uzupełniamy się wzajemnie. Yoongi jako gangster z policjantem Jiminem w roli głównej.