Yasmin, Yusuf'a aşık olmuştu. Aynı şekilde Yusuf'ta, Yasmin'e aşıktı. Ama Yasmin, arkasında katil sürüsü ile gezerken, Yusuf'u tehlikeye atmamak adına kaçtı ondan. Uzaklaştı. Sevdiğine bir perde çekip sevdasını yüreğinin derinliklerine gömdü.Yasmin eski polisti. Katiller yüzünden sevdiği mesleğini bırakmıştı. Babasını öldüren katiller şimdide onun peşimdeydi.
Yine peşindeki katillerden kaçarken, eski arkadaşı Yuşa ile karşılaştı. Karşılaştı denebilirse tabi. Polis olan Yuşa, devriye gezerken bir ihbar üzerine gittiği olayda Yasmin'i buldu. Yani yıllardır sevdiği kızı buldu. Babaları eski arkadaştı. Kendileri ise iki eski dost. Çok uzun zaman olmuştu bir birlerini görmeyeli. Yuşa yıllardır aşıktı Yasmin'e içten içe ama söylemeye dili varmamıştı hiç bir zaman.
Yasmin bilsede Yuşa'nın kendisine sırıl sıklam aşık olduğunu, sesini çıkarmadı. Dostum dedi üstünü kapattı. Hepte öyle kaldı onun için. Ama öyle bir zaman geldi ki. Dengeler şaştı. Hayatlar alt üst oldu ve dostluk ibaresi suya gömüldü.
Yusuf'a aşık olup ondan kaçan Yasmin, ondan hamile olduğunu öğrenince ne yapacağını bilemedi. Yeni yeni hayata tutunmaya çalışan bir cana kıyamadı ve korumak için, Yuşa'nın evlenme teklifini kabul etti. Biliyordu ki Yuşa güçlüydü. Onun yanında iken ne kendisine nede bebeğine zarar veremezlerdi.
Bu evlilikte bir şart koştu Yuşa'ya Yasmin. Sadece kağıt üstünde bir evlilik olacaktı. Yuşa ise zorda gelse bu şart kabul etti. En azından sevdiği kadın yanında, gözünün önünde olacaktı.
Evlendiler ve aylar sonra Yusuf'un oğlu Fatih doğdu. Yuşa arkadaşı olan Yusuf'un oğlunu, oğlu bildi ve onu koruyup kolladı. Evet Yusuf, Yuşa'nın arkadaşıydı. Hemde en yakın arkadaşı, sırdaşı. Aynı yerde çalışıyor, her gün bir birlerini görüyorlardı. Ama Yusuf bilmiyordu sevdiğinin hamile olduğunu ve Yuşa ile evlendiğini.
Yuşa ise başından beri Yusuf'un aşık olduğu kadının Yasmin olduğunu ve onun çocuğunu taşıdığını biliyordu.
3 yıl geçti aradan. Yuşa aynı evde aynı odayı paylaştığı sevdalısının, artık karısı olmasını istiyordu. Biliyordu Yusuf'u sevdiğini Yasmin'in. Ama kendiside sırılsıklamdı Yasmin'e. Uzaktan güzel sevdaları yaşadı yıllardır. Görmeden, duymadan, nerede olduğunu bilmeden. Şimdi ise yanı başındaydı. Ama karısı olsun istiyordu. Üç yıldır oda arkadaşı gibi yaşıyorlardı.
Bir gece tartışma çıktı. Sakin ve uysal olan Yuşa Aslan kesildi. Öfkelendi, sinirlendi ve olan oldu. Yasmin'e zorlada olsa sahip oldu.
Sonra ne kadar pişman olsada bir anlık öfke ile olan olmuştu. Yasmin hazmedemedi. Oğlunuda alıp çıkıp gitti.
Yuşa kahroldu. Pişmanlıklar içinde kaldı haftalardır.Yasmin oğlu için dönmek zorunda olduğunu iyi biliyordu. Öylede yaptı. Oğlunu güvende olacağı yere, Yuşa'nın yanına tekrar döndü.
Yuşa bir karar aldı kendi kendine. Ya Yasmin karısı olacak yada boşanacaklardı. Yasmin başta kabul etmesede, sonunda razı oldu. Razı oldu olmasına ama başta kabullenemedi. Yuşa'yı sevemedi. Karısı olmayı bir türlü kaldıramadı.
Yuşa Yasmin'e iyi geleceğini düşünüp balayı ayarladı bir kaç günlüğüne ve gittiler. Ama Yasmin uzak durdu Yuşa'dan yine. Yuşa yine öfkeye büründü ve gittikleri dağ evinde bırakıp geldi Yasmin'i.
YUŞA
Üç gün olmuştu Yasmin'i o evde bırakıp geleli. Ne aramış nede dönüp tekrar bakmıştım. Aklım hep onda olsada umursamamaya çalışıyordum.
Kapı açıldı ve içeri koşarak Fatih girdi. Kucağıma zıplayıp sarıldı.
"Baba annem ne zaman gelecek?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Kalbini Açar Mısın? (Tamamlandı)
FantasyBir gönül, iki sevda. Kaçmak mı çözüm kalmak mı? Sevdiğine kavuştum derken. İntikama bulanmak mı? Bu aşk denen şey çok garip. Aşk, intikama dönüşür. Hayatın zindan olur. Sevmeye korkarsın. +18