Medyamız Akın abimizle yakışıklı Atahan'ımız !İyi okumalar canlar ♥
-"Ben yaptım o yüzden tadı damağınızda kaldı."
-"Gerçekten Tamay yalan olmasın ilk kez bir yemeğini beğendim." Anneannem kırdığı potla birlikte elini ağzına kapatınca hep bir ağızdan güldük.
-"Annemin eli lezzetlidir bir kere." Anneme öpücük atıp tabağımdaki son lokmayı yedim.
Yine eğlenceli geçen bir akşam yemeğinin daha sonuna geldik. Tek buruk yanım Atahan'ı görmeyişimin ikinci günü olması. İki gün önce Akın abiyle gittiklerinden sonra ona kızgın olduğum için aramasını yanıtlamamış mesaj da atmamıştım. Üstüme düşmesini beklerken o daha hiç bir şey yapmadı inanabiliyor musunuz ?! Bari bir kerecik daha arasaydı. Aramadı.. Ve hiç gelmedi.
-"Ben biraz hava alacağım." dedim ve onlar otururken mutfaktan kış bahçesine çıktım. Soğukluğuyla ellerimi kendime sararken açmış çiçeklerin kokusunu tebessümle içime doldurdum. Buranın sessizliğini çok seviyorum.
Bir süre orada öylece oturdum. Kolumdaki saate bakınca yaklaşık yirmi dakika geçtiğini saatin sekize geldiğini gördüm. Üşüdüğümden dolayı daha fazla oturmamaya karar verip içeri girdiğimde salondaki sesler çoğalmıştı.
Salona eklenen iki kişinin birisi yüreğimi yakarken diğeri canımı sıkıyordu. Tahmin etmek zor değil. Atahan neden o kadınla birlikte gelmişti ki ?
-"Güzel gözlü torunum benim." Anneannem yanına vurunca gidip oturdum. Soğuktan buz tutmuş ellerimi öperken etrafa bakmamaya özen gösteriyordum.
Herkes konuştuğu için anneanneme eğilip
-"Niye gelmişler? " diye sordum.-"Atahan oğlum hep geliyor ama Duru da bizi görmek için gelmiş işte çok lazım sanki."
Gülüp yanağını öptüm.
-"Kızım hadi elinden bir kahve içelim. "
-"Olur babacım yaparım hemen. " Annem dedemin isteğiyle ayağa kalkarken bende arkasından gittim. Gitmeden değnek gibi dimdik oturan Duru'ya bakmayı ihmal etmedim. Gözleri Atahan'daydı.
-"Ben hallederdim canım otursaydın sen."
Anneme omuz silkip yüksek taburelerden birine oturup masaya yaslandım. Kahveleri yapana dek onu izlemiş ardından birlikte salona geri gitmiştim.
-"Yılbaşına çok az kaldı hala plan yapmadık."
Unuttuğum önemli günü Duru'dan duymak güzel olmasa bile hatırlatması iyi olmuştu. Ben yılbaşını tamamen unutmuşum.
-"Ben bir kaç günlük yılbaşı tatili düşünüyorum. İşlerimizi ona göre hallettik sayılır değil mi canım ?" diye sordu Akın abi anneme bakarak.
-"Evet ama nereye gidelim hiç bilmiyorum. Biraz sakinliğe ihtiyacım var sanırım. Siz ne dersiniz ?"
Anne şunlara siz diyip durmasana ya !
-"Bende aynı fikirdeyim." Olmasan şaşardım. Ayrıca bu kadın neden bizimle aynı plana dahil olmak zorunda ?
-"Sen Atahan ?"
-"Bilmiyorum bu sıralar yoğunum." yanıtını verdi.
-"Eğer istiyorsan birlikte halledebiliriz. Yani yardım ederim sana."
O elini Atahan'ın bacağına mı koydu ?
Baya koydu koydu !Yetmezmiş gibi hareket de ettiriyor !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFSUNLU AŞK
عاطفيةAralarındaki yaş farkı hiç bir şeye engel olamayacaktı. "Anlamayanlara ve anlamak istemeyenlere dip not ; bu bir yaş farkı hikayesidir. Yaş farkı günümüzde olan 6-7 yaş gibi sıradan bir fark değildir. İdrak edecek olgunluğa erişmemiş okuyucular lütf...