° 43

89.3K 3.1K 211
                                    

Yeni bir güne gözlerimi açtığımda yatağın boşluğuyla yüzüm düştü. Bazı günler uykuya yenik düşüp geç uyanınca Atahan işe gitmiş oluyordu.

Son bahara girdiğimizden dolayı havaların serin oluşu hoşuma gidiyordu. Bu yüzden yatakta sıcacık örtüyle uyumaya bayılıyorum. Bütün bir yaz sıcaktan doğru düzgün uyuyamamıştım. Annem ve Akın abi iki aylık tatile gitmişti ancak biz Atahan'ın yoğun işlerinden dolayı gidemedik.

Gözlerimi ovalayıp yatakta doğrulurken komodinde olan telefonum çalmaya başladı. Uzanıp aldığımda annemin aradığını gördüm.

-"Günaydın annecim." dedim açtığımda.

-"Tünaydın oluyor o bebeğim. Bugün evdeydim bize gel diyecektim."

-"Olur aslında gelirim hazırlanıp."

-"Tamam öptüm." diyip kapattı.

Gece bir sevişmeyle geçtiğinden duşumu almıştım. Kalktığımda ilk iş saçımı tarayıp kendi halinde bırakmak oldu. Banyoda işlerimi hallettikten sonra yüzüme biraz renklensin diye makyaj yaptım.

Hava bugün geçtiğimiz günlerin tersine baya serinlediği için kapalı giymemde fayda var dedim.

Kombinime uygun siyah çantama da bir kaç şey atıp omzuma astım ve alta indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kombinime uygun siyah çantama da bir kaç şey atıp omzuma astım ve alta indim. Çıktığımı Hasibe teyzeye seslenerek haber verdiğimde bir baş dönmesi hissettim. Açlıktandır diyerek üzerinde durmadım.

Anneme geldiğimde de benim için hazırlattığı kahvaltıyı yerken baş dönmesinin aksine hafif mide bulantısı yaşadım. Ona fark ettirmemek oldukça güç oldu.

-"Çıkıp alışveriş yapalım mı ne dersin ?" diye sordu.

Aklım çalkalanan midemde olsa bile zorlukla başımı sallayarak onayladım.

-"Okey giyinip geliyorum."

Annem yukarı çıkınca kendimi buradaki banyoya attım. Klozete öğürürken duyulmaması için suyu sonuna kadar açmıştım.

Çok az yediğim yiyecekler midemden klozete çıkınca iğrenerek sifonu çektim. Lavaboda ağzımı çalkaladım. Kötü tadı nasıl giderebilirim diye düşünürken çekmecede bulduğum kullanılmamış diş fırçasıyla dişlerimi fırçaladım.

Annemin seslenişini duyduğumda ise hiç bir şey olmamış gibi yanına gittim. Arabaya binerken çantamdan çıkarttığım telefonumu açtım.

Atahan aramamı yanıtladığında bir kaç hışırtıdan sonra sesi geldi.

-"Efendim ?"

-"Ne yapıyorsun ?" diye sordum önce.

-"Bir davayla ilgili görüşmeye gireceğim şimdi sen ne yapıyorsun güzelim ?"

-"Annemle dışarıya çıktık onu haber vermek için aramıştım."

-"Tamam dikkat et eve geçerken haber ver alırım seni."

EFSUNLU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin