° 41

90.8K 3.2K 205
                                    

Alışveriş merkezinde Atahan'la buluştuğumuzda üç gün sonrasında olucak olan nikahımız için organizasyon şirketi evi iki gündür hazırlıyorlardı. Bugün büyük gün ! Büyük günde heyecandan bayılmazsam daha bana bir şey olmaz.

Nikahımız evde konuklar arasında kıyılacaktı. Sonrasında bahçeye hazırlanmış masalarda yemek verilecekti.

-"Atahan'ı gördünüz mü acaba ?" Geçerken kolunu tuttuğum görevli irkilip durdu.

-"Yukarıda hazırlanacağı odaya çıkıyorlardı Akın beyle."

Ah doğru ya ilk oraya bakmalıydım. Stresten akıl kalmadı ki. Odamda kızlardan zorla kaçmıştım o yüzden fazla vaktim yoktu. Tekrar yukarı koşup odamın yanındaki odaya girdim. Arkadaşlarıyla dolup taşmıştı. Yaklaşık on beş kişinin yarısı sandalyelere yarısı da yatağa oturmuştu.

Beni gördüklerinde ellerindeki içkiyi indirip baş selamı verdiler.

Gözlerimi camın önünde duran Atahan'a çevirdim. Beni gördüğü gibi gürültülü odada kapıya geldi.

-"Buyur yenge biz çıkalım." dedi içlerinden birisi.

-"Yok , gerek yok teşekkürler. Biraz gelir misin ?" dedim Atahan'a. Viski bardağını Serhan'a verip odadan çıkarken kapıyı kapattı.

-"Ne oldu güzelim ? Senin şuan şu saçma şekilde sarılmış saçlarını yaptırman gerekmiyor mu ?" diyince ellerim tokalarla tutturulmuş maşalı saçlarıma gitti. İndirip elini tuttuktan sonra evde tek boş yer olan banyoya girdim.

Girdiğimizde kapattığım kapının ardından ona sarıldım. O kadar insanla konuşup sürekli bir şeylere cevap vermekten yorulmuştum. Yeterince stresli ve gerginim. Gülümseyemiyorum bile.

-"İyi misin sen ? Bir bak bakayım bana." Başımı göğsünden uzaklaştırıp ellerinin arasında tuttu ve eğilip dudağımı öptü.

Başımı iki yana salladım.
-"Çok gerginim. Şuan evden kaçıp gidebilirim."

Bir anda üst üste herşey geldiğinden fazla yoruldum. Evlenelim dedikten iki hafta sonra evlenmeye bedenimle beraber ruhum da kendini hazırlamamıştı.

-"Güzelim , aşkım biraz sakinleş. Herşey iyi ilerliyor. Hiç bir sorun yok. Bak sırf rica ettin diye ailemi davet ettik. Bir kaç saat sonra evlenip evimize gideceğiz." Konuşurken yüzümün her yanını öpmeyi ihmal etmeden teselli verdi. Sıkıca sarılınca göz makyajıma dikkat ederek ona sokuldum.

-"Bu kadar kalabalık olmak zorunda mıydı ? Gerginliğim git gide artıyor." dedim umutsuzlukla.

Belimi kavrayıp banyo lavabosunun kenarına oturttu. Bacaklarımın arasına girdikten sonra askılı atletimden açıkta kalan omzumu boynumu defalarca öptü.

-"Sen surat asan bir gelin gördün mü hiç ? Misafirlerimiz zorla evlendiğini düşünecek , hemde benim gibi bir adamla !" dedi böbürlenerek.

Küstahlığına gülmeden edemedim. Kalktığımdan beri ilk kez gülüyordum.

-"Ne yapabilirim ama heyecandan her yanım titriyor." dedim.

-"Gidip biraz keyfini çıkarmaya bak. Bütün herkes etrafında dönüyor. Bir kere evleniyoruz ufaklık sonradan pişman olmanı istemiyorum. Bu yüzden kaldıralım o güzel poponu ve sende hazırlanmana devam et."

Tezgahtan kalkmama yardım ettikten sonra kalçamı okşayıp öyle bıraktı. Banyodan çıkmadan küçük bir şamar atmıştı.

Onunla konuşmak biraz olsun rahatlattı. Odaya girdiğim an kızlar üzerime üşüştü.

EFSUNLU AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin