|Onu Kurtar|

647 44 58
                                    

Bana döndü hızlıca. Acayip fazla titrediğini fark ettim. "UKRAYNA KESİCI BİR ŞEY VER!" dedi. Hemen cebimde bulunan çakıyı ona verdim. Çakıyı aldığı gibi ipi kesti. Onu kurtarmıştı. Onu... Japonya'yı. Japonya nefes alma hızını toparlamaya çalışıyordu. Türkiye onun yanına eğildi. Japonya ağlayarak Türkiye'ye sarıldı.  O an fark ettim ki..

ONDAN NEFRET EDİYORUM.
ONDAN NEFRET EDECEĞİM.
VE ONU TÜRKİYE'Yİ ELİMDEN ALMASINA İZİN VERMEYECEĞİM!
O SADECE BENİM

Türkiye de Japonya'ya sarıldı. O an sadece ağlamak istedim. Sadece oradan gitmek istedim. Aşk güzeldi. Bir çikolata gibi tatlı ama ölüm gibi üzücüydü. Ve şu an kalbimin çizildiğini hissettim. Sadece ondan nefret ettim. Hiç bir zaman kimse benim sevdiğimi ELİMDEN alamayacak. Eskisi gibi olmasına izin VERMEYECEĞİM. En sonunda Türkiye Japonyadan ayrıldı. Ayrıldığı gibi Türkiye'ye döndüm.

"Türkiye sen git. Biz geliyoruz." Bu kelimelerin benim ağzımdan çıktığına inanamıyorum. Türkiyenin gözlerine baktığımda korkuyu hissettim. Neyden korkuyordu peki? Türkiye ayağa kalktı ve sessizce uzaklaştı. Bir garip davranıyordu. Japonyanın yanına eğildim. "Hadi gel hastaneye gidelim." dedim yapmacık bir tonla. Japonya "Hayır, olmaz!" diye bağırdı.

"Tamam, sakın ol. Hadi ilk baştan başlıyalım. Neden intahar etmeye çalıştın?"
"Ben istemedim. O, o yaptı."
"Kim yaptı? "
"Görmedim. Sadece gülümsüyordu."
"Peki o gelmeden önce ne yapıyordun?"
"B-ben sadece erken gelmiştim. A-ayağa kalktım. Ve boynumda bir ip hissettim."

Hıçkırarak ağlamaya başladı. Ben ona sarıldım.

"Merak etme ben seni ondan koruyacağım."
Ama kendimden değil.
"Hem korkmana gerek yok."
Sadece ondan.
"Hem endişelenmene gerek yok. Türkiye'de var."
Ama ben o görmeden seni yok edeceğim.

Onu kaldırdım ve lavaboya gittik. İlerlerken bana bir soru yöneltti.

"Siz Türkiye ile sevgili misiniz?"

"Şey, hayır. Dışarıdan öyle mi gözüküyoruz?"

"Evet."

Kızlar lavabosuna girdik ve Japonya suratına yıkadı. Onun sorusu hala kulaklarımda çınlıyordu. Saatime baktım. Daha dersin başlamasına 30 dakika vardı. Japonyanın kolunu tuttum. Bana döndü. Ona baktım. Çok tatlıydı. Güzel suratı vardı. Ve ben öyle değilim.

Ve ben öyle değilim.

Yağmur (Türkiye x Ukrayna)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin