|Yeni Rakip|

539 37 24
                                    

O sırada Türkiyenin telefonu çaldı. Ama müzik mükemmel yani. EFSO. Benden bir dakika istedi ve telefonu açtı.

"Efendim Yunanistan?"
...
"Ahh, unutmuşum. Özür dilerim"
...
"Hey gerçekten özür dilerim. Sinirlenme hemen."
...
"Tamam. Çatı katına çıkıyorum."

Bana üzgün bir gülümseme ile döndü ve "Yunanistan'a söz vermiştim. Gitsem sorun eder misin?"

"Pek sorun etmem." Cevabım kısa ve özdü.

"Gerçekten özür dilerim. " dedi gözlerimin içine bakarak. Sanki o da gitmek istemiyormuş gibiydi. "Tamam, sen hadi git." dedim yalan bir gülümseme ile. O da koşmaya başladı.

Ya ACAYİP önemli bir şey konuşursalar naparım? O zaman öteki merdivenlerden çıkıp bir yerde saklanıp onları dinlerdim. İhihihihi. Neyse ben hızlı olıyım.

Evet oradalar. Duvarın arkasına geçip onları dinlemeye başladım.

"Özür dilerim Yunanistan. Bir anlık unutmuşum."
"Aynen, unut. Yeni arkadaşlar edindiğin gibi bizi hatırlamazsın."
"..."
"Hey... Öyle demek istemedim aptal. Sadece... bugün kendimi iyi hissetmiyorum."
"İyi olduğundan emin misin?"
"Elbette iyiyim... Hey bu arada Matematik dersi için bana yardım edeceksin unutma. Bugün."
"Tamam. Çıkışta birlikte çıkalım."
"H-hey yanlış anlama sakın!"
"Bunun yanlış anlaşılacak bir tarafı mı var ( ͡° ͜ʖ ͡°)?"
"Hayır aptal! Bazen çok aptal oluyorsun!"

Sonra Türkiyenin gülmeye başladığını gördüm.

"Seni fesat! Pislik! Deli!" Yunanistan saydırırken Türkiye gülmeye devam ediyordu.

Yunanistan ACAYİP bir şekilde kızarmıştı. Demek Türkiye'den hoşlanıyordu.

Demek Türkiye'den hoşlanıyordu.

Evet yeni bölüm. Youtubedan mim bakarken Yunanistan x Türkiye gördüm. Tabi Marshmello olarak bunu ACAYİP araştırmış olabilirim. Ama hala Ukriye fanıyım
-_Adolf_Hitler_-

Ama yeni bölüm atmazsan....

Ama yeni bölüm atmazsan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yağmur (Türkiye x Ukrayna)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin