▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ [ღεян∀♭∀] █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁

415 30 14
                                    

Boşluk... Elimi dudaklarımda gezindirdim. Elimi geri çektiğimde kan aktığını gördüm. Ayağa hızlıca kalktım. Yine... Yine boyutsal bir sorun çıkmıştı.  Alışkındım buna. Bazen parçalanıyor gibi hissediyordum. Ama bu yerden daha gitme vaktim gelmedi. Onlara uyguladığım plan iyi işliyordu. Kuklalarım plana göre ilerliyordu.

B꙰u꙰ k꙰꙰꙰꙰e꙰꙰꙰꙰z꙰ b꙰a꙰꙰꙰꙰꙰꙰꙰꙰꙰꙰꙰꙰꙰n꙰꙰a꙰꙰꙰꙰꙰꙰꙰꙰꙰꙰꙰ e꙰ng꙰e꙰l꙰꙰꙰꙰꙰ o꙰l꙰꙰꙰a꙰꙰꙰꙰꙰꙰꙰꙰꙰꙰m꙰a꙰꙰꙰y꙰a꙰꙰꙰꙰꙰꙰꙰c꙰꙰a꙰꙰kl꙰꙰a꙰r

...
6 gün sonra
Okul sıkıcı geçti. Türkiye bugün biraz... kendinde değil gibiydi. Normalde biraz daha neşeli olurdu. Onu canlandırmak için onunla konuşmaya karar verdim.

"Hey Türkiye... Senin neyin var?"

Ders sıkıcı işliyordu.

"Ben mi? Benim... Bilmiyorum."

Zil çaldı.

"Hadi gel! Eve gidelim!" dedim biraz daha heyecanlı gözükmeye çalışarak. Türkiye kalktı ve ben onun koluna girdim. Her an düşecek gibiydi. Çantalarımızı taktık. Okuldan çıktık. Sonra yol ayrımınsa ayrılacakken "Kendinde misin?" diye sordum. Bana gülümsedi "Ben iyiyim." dedi. O evine gitti ben de kendi evime.

...

Canım sıkıldı. Evde durmak sıkıcı. En iyisi ben geziniyim. Kazağımın üstüne kapşonlumu giydim. Dışarı çıktım. Parka ilerledim. En sevdiğim banka baktığımda orada Türkiye'nin oturduğunu gördüm. Onun yanına ilerlediğimde onun uyuduğunu gördüm

...

Uh.. Boyutsal sorunu düzelttim. Ve şimdi yine planıma dönebilirim. Buna bir oyun da diyebilirim. Bu oyuna Noitcurtsed diyorum. Anlamı sizi ilgilendirmez zaten. Sadece olaya her açıdan bakmam gerek. Bu oyunu bitirmek için. Bu aptal boyutta sıkışmadan önce verdiğim yemini tutacağım. Kuklalarımla bu işi 1. aşamayı bitirdiğimde eski Dünyaya döneceğim. Ettiğim yemin beni pek zorlamayacak zaten. Kolay.

Aslında bu lanet yerde sıkışmam benim için iyi oldu. 1. aşama için yardımcı edineceğim. Bu yardımcı zaten çıldıracak. En yakın zamanda. Çıldırırken onu izlemek eğlenceli olacak. Dünyaya döndüğümde onu da öldürmem gerekecek. Eğer yanlış bir şey yapmazsa en son onu öldüreceğim. Ama yanlış bir şey yaptığında onu kendim öldüreceğim. Kuklalar değil.

Oyun eğlenceli değil mi ha?

Ama benim sırrımı sen de öğrendin.

Bu yüzden senide öldüreceğim

ʏ@=∂ḯღ ε∂'εღε¥εḉεḱ﹩ḯη

Yağmur (Türkiye x Ukrayna)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin