Azerbaycan sırıtarak evden ayrılmıştı. Abisi yine sinirlenmişti. Onunla uğraşmayı severdi. Yavaş yavaş Japonyanın evine doğru ilerliyordu. O sırada aklına Yunanistan geldi. Yunanistandan pek hoşlandığı söylenemezdi. O salak ikide bir abisine hakaret ediyordu. Abisi onunla eski arkadaş olduğu için onu kırmak istemiyordu. Hem abisine sinirleniyor, hem de üzülüyordu. Onun ezilmesini istemiyordu. Annesi öldüğünden beri abisi onun her şeyi olmuştu.
O sırada telefonundan gelen bildirim sesi ile telefonunu kot pantolonun cebinden çıkardı. Japonya ona measj atmıştı.
Japonya
Hadi ama gelmedin mi?
Gelmek üzereyim Japonya :)
Ah siz ülkeler.. Şöyle güzel emojiler kullansanız Neyse by.
Japonya son görülme 18.30
Azerbaycan telefonunu kapattı. Japonyanın evine yaklaşmıştı. Onla (yanı abisiyle onun) Japonyanın evi yakındı. İki kanka her gün birbirlerine gidip kalırlardı. Japonya ona geldiğinde çoğunlukla abisi odasından çıkmazdı. O evde yokmuş gibi eğlenirlerdi. Durdu ve iki tarafa da baktı ve karşıya geçti. Evet, Japonyanın evi karşısındaydı. 2 katlı müstakil bir evdi. Çitler beyaza boyanmıştı. Evin dış duvarları toz pembeye boyanmıştı. Ev büyük değildi. Çitin kapısını açtı. İçeri girdi. Evin dış kapısını zilini çaldı. Çok tatlı bir melodi çaldı. Azerbaycan gülümsemesen edemedi. Japonya şapşalın tekiydi. Ve sevimli bir şapşaldı. Kapı en sonunda açıldı. Üstünde pastel tonlarında bir mor bir kazak, altında diz üstünde beyaz bir etek gitmişti. Zaten giydiği uzun kazak sayesinde etek bile gözükmüyordu. Yani normal Japonya kostümü.
Japonya "Ay, sonunda geldin!" Azerbaycan ayakkabılarını çıkardı. İçeri girdi. Azerbaycan "Evet, sinirim bozuldu. Yunanistan yine geldi!" dedi söylenerek. İki en yakın arkadaş yukarı kata Japonyanın odasına çıktılar.
Yeni bölüm geldi. Birazcık Azerbaycan x Japonya shiplediğim doğrudur.
🇯🇵🇦🇿
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yağmur (Türkiye x Ukrayna)
FanfictionO sıcak ellerin benim kalbimi ısıtmıştı Türkiye. Senin bana verdiğin şemsiye beni ısıtamazdı ama sıcak gülümsemen kuzey kutbunu eritirdi... Sevgilisinden ayrılan Ukrayna'nın gözleri açılır. Onca yıldır nasıl görmemişti onu. Onsuz bir nefes almayacağ...