deel 1

332 16 8
                                    

POV Linde

Ik werd wakker en hoorde de wekker *TRING TRING* ( het is 9 uur) Yass ik zie eindelijk mijn vriendinnen weer!

Ik pakte mijn telefoon en ik had een bericht van romaina

Gesprek tussen Romaina en Linde

Romaina: Heyy Linde lig je nog te slapen? zin om samen naar de stad te fietsen dan halen we onderweg Li op?

Linde: HAHA je kent me te goed ik ben nog maar net wakker XD. Gezellig ben jij om 10 uur bij mij ik zag dan tegen Li dat we om kwart over 10 bij haar zijn.

Romaina: Okee tot straks Bye

Linde: Bts

Linde:*Bye

Romaina: WHAHAHA

Linde: Stomme autocorrectie bye

Gesprek tussen Lianne en Linde

Linde: Hai Lianne ik en Ro zijn rond kwart over 10 bij je.

Lianne: Oki tot straks Bye.

Linde: Bye.

(Nogsteeds POV Linde)

Ik pakte mijn spullen en ging douchen. en kleede me aan en deed mijn haar en make up.

Dit is mijn outfit:

Ik maakte een boterham met jam en dronk een kopje thee en toen werd er aangebeld

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik maakte een boterham met jam en dronk een kopje thee en toen werd er aangebeld. ik maakte de deur open en zag Romaina! Ik gaf haar een knuffel en zong Happy Birthday in het Koreaans omdat ze gisteren jarig was. Toen fietsten we naar het huis van lianne praatend over wat Romaina had gekergen voor haar verjaardag. Toen we bij Lianne waren zette we onze fietsen op slot en moesten we nog even wachten omdat Lianne nog even haar autosleutels moest zoeken. 3 minuten Later hoorde we Lianne schreeuwen:'FOUND IT'. we stapten in de auto Lianne reed en ik zat op de bijrijder stoel omdat ik anders wagenziek werd.

POV Rosa

AHHHHHHH waarom nemen Linde,Lianne en Romaina hun telefoon niet op hoelaat hadden we ookalweer in de stad afgesproken ik probeer ze nu al een uur te bereiken AHHHHHHH. ik stuurde een appje in onze groepsapp genaamd BULLETPROOF GIRLS maar ik kreeg geen reactie dus ik beslaat me maar aan te gaan kleden.

Dit is de outfit van Rosa:

even later ging de bel* Ding Dong*

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

even later ging de bel* Ding Dong*

Heyy dit is deel 1 van mijn boek ik hoop dat jullie het tot nu toe leuk vinden dit is mijn eerste boek dus als jullie een tip hebben laat het me weten. ik oprobeer snel weer een nieuw deeltje te uploden Byee

My idol in LUVWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu