POV Taehyung
*Ik lette leterlijk 2 seconden niet op en ik bots al tegen iemand aan! Beter herkent ze me niet.* Ik hielp haar met opstaan en ik zag aan de manier waarop ze naar me keek dat ze me herkende.
POV Linde
*Is dat Tae?? Sta ik oog in oog met mijn bias?? OMG JAAA HET IS TAE!! Wat zoet hij hier?* Tae rijkte z'n hand naar me uit om me te helpen opstaan, maar inplaats van dat hij me los liet nam hij me mee naar een kamer. Tae: Je herkent me he?? Ik: Jup, Anneyon asseo Linde imnida. (of hoe je dat dan ook schrijft het betedend hallo mijn naam is Linde in het koreaans.) Tae: kan je Koreaans?? Ik: Nope aleen een paar zinentjes en woorden. Hij gaat op zijn knieën zitten en smeekt: Please vertel tegen niemand dat ik hier ben anders vermoorden ze me echt please Linde. Ik zag dat hij het even moeilijk had dus ik liep naar hem toe en gaf hem een knuffel en zei: Ik beloof dat ik het tegen niemand ga zeggen.
POV Taehyung
*Waar ken ik haar van??*Ik: Mag ik je telefoon even lenen?? Linde:Ja tuurlijk. Toen gaf ze mij haar telefoon. Ik ging naar kaar contacten en zette mijn nummer er in. *Ik hoop dat ze het een leuke verassing vind. Toen ging haar telefoon af. Ik: Lihyung belt. Linde: Is het goed als ik haar even aanneem? Ik:Ja is goed. Ik hoorde dat ze zei: Okee ik kom er zo aan.
POV Linde
Ik: moet terug naar mijn vriendinnen de film gaat zo weer verder. Tae: Oke maar vergeet onze afspraak niet!! Ik: Jaaa ik zal het zeker niet vergeten!! Toen liep ze terug naar de zaal ik ging zitten. Rosa:Waar was jij?? Ik: Toilett. Romaina: Waarom duurde het zo lang?? Ik: Bad hair day. Toen zag ik dat Tae terug was in de zaal. BTS zat de rij voor ons!!! *Beter komen Lihyung, Rosi en Romaina er niet achter.* en met dat ging de film verder.
Nieuw deeltje <3<3<3 hadden jullie vewacht dat het Taehyung was?? Ik ga eenbeetje vooruit schrijven en als jullie het leuk vinden ga ik proberen om 2 keer per week te upladen!! BYEE
JE LEEST
My idol in LUV
Fanfiction4 meiden gaan naar de film Burn the Stage. In de pauze botst Linde tegen iemand aan waardoor haar hele leven verandert.