POV Rosa
Even later zag ik Linde naar ons toe brengen. Lianne:Laten we maar naar huis rijden. Romaina: Als eerst naat Macie!! Linde+Lianne:Gezellig!! Ik: NEEEEEE geen mac ik ga daar niets eten!!
Time skip bij de mac
Romaina: Iedereen milkshake met friet?? Linde: Jup. Lianne: Nee bitches ik wil frappuccino! Ik: Same. Romaina: Okee ik bestel voor Li en Rosa een frappuccino met friet en voor Linde en ik een milkshake met friet?? Iedereen: Yesss *Waarom heb ik nu toch iets besteld.* Toen het eten op was Ik: Zullen we anders bij mij logeren?? Ro en Li: JAAAAAA kunnen we wel langs huis om pyjama te halen? Ik: Natuurijk, wat dacht je dan? Linde kom je ook mee?? Linde: Ja maar ik ga wel vroeg slapen ik ben nogal moe. Li: Laten we dan gaan. Ik: Sure! Onderweg in de auto merkte ik dat Linde heel erg afwezig was. Ik: Linde is alles goed? Kan ik je ergens mee helpen? Toen dag ik dat Linde wakker werd uit haar gedachtes. Linde: Huh zei je iets tegen mij? Ik: Jup, Linde is alles goed? Kan ik je ergens mee helpen? Linde: Nee hoor ik ben gwn even in gedachtes door de film. Toen besloot ik om Linde met rust te laten en met Ro te gaan klooien. Terwijl ik en Ro aan het klooien waren zag ik dat Linde in slaap viel.
POV Lianne
Ik:KUNNEN JULLIE EVEN WAT RUSTIGER DOEN IK PROBEER ERVOOR TE ZORGEN DAT WE NIET NAAR HET ZIEKENHUIS HOEVEN!!! (Ongeruste moeder Li XD oki nu terug naat het verhaal)Rosa: SHHHHHH Linde slaapt vgm. Ik fluisterde om Linde niet wakker te maken: Wees dan zelf ook iets stiller. Toen zette ik zachtjes het love yourself awnser aan en zag dat we al beina bij het huis van Ro waren. Toen we bij het huis van Ro waren stapte ze uit en 7 min later kwam ze terug met een tas met kleren en een pyjama. Toen gingen we naar mijn huis. Ik stapte uit en rende naar mijn slaapkamer, Bokte alles wat ik nodig heb in een tas en rende terug naar de auto. Rosi: Woww Li je hebt er maar 5 min over gedaan. Romaina: Wat doen we met Linde gaan we haar wakker maken of nemen we haar gwn mee en bokken haar op een bet van Rosi? Rosi: Wie gaat haar dan Tillen? Ik: Je weet dat ze van ons 4e het minste weegt? Rosi: Ja maar toch. Ik ze tegen Rosi: Ik til haar wel naar boven als jij het bed klaar maakt. Rosi: Okee. Lianne: Moet ik nog even naar binnen om extra kleren voor Lindy te pakken of zorg jij voor kleren Rosi? Rosa: mehh ik laat haat wel wat van mijn merch dragen. Romaina en Ik: Maar ik wil ook merch dragen! Rosa: Ja pech voor jullie, jullie zijn niet in slaap gevallen. En toen vertrokken we naar het huis van Rosa.
Heyy. Ik heb op dit moment een beetje weinig inspiratie want BTS is niet meer in de buurt en ja. Maar ik ga nog wel door met schrijven omdat het gwn leuk is. Ik hoop daarom dat jullie het ook leuk vinden. maar omdat ik weinig inspiratie heb en het druk heb met school ga ik weer alleen op maandag uploaden. De vakantie komt er ook weer beina aan dus dan kan ik een beetje vooruit schrijven. en miss ga ik daarna weer 2 keer per week uploaden. Maarja ik moet nu weer gaan. Byeee tot bij het volgende deeltje op maandag.
JE LEEST
My idol in LUV
Fanfiction4 meiden gaan naar de film Burn the Stage. In de pauze botst Linde tegen iemand aan waardoor haar hele leven verandert.