POV Lianne
Onderweg besloten Rosa en ik dat we het niet meer gingen hebben over wat er was gebeurd. Toen we thuis kwamen waren Linde en Romaina op hun kamer aan het kletsen, ik ging ook even naar mijn kamer om een hoodie aan te doen liep naar de keuken en ging knife noodels maken. Even later kwamen kwamen de rest ook naar beneden en gingen we eten. Linde: Hoe was jullie dag? ik: Prima het was wel leuk om even te zwemmen. Rosa: En hoe was het thuis. Linde: Romaina heeft wat gewerkt terwijl ik aan het bellen was met een vriend en later kwam Ro er ook bij. Rosa: Gezellig! Mag ik hem ook ontmoeten? Romaina: Hij kan niet goed tegen drukte dus dat lijkt me niet zo handig. Rosa: AHH. Ik: Zullen we na het eten weer Hwarang gaan kijken? Romaina keek Linde aan. Linde: Sure. toen het eten op was pakte ik Romaina haar telefoon om even te kijken op twitter omdat mijn telefoon nog boven lag. Alleen blijkbaar had Ro mij vingescan weggehaald en ik was het wachtwoord vergeten. Ik: Ro waarom heb ik geen vingerscan meer? Rosa: Laat mij het anders proberen. en ze pakte de telefoon uit mijn handen. Romaina: Mijn baas had vingerscan nodig omdat mijn muziek op mij telefoon staat en ik moest toen ergens anders zijn. Ik: Sinds wanneer heb jij een baas? Romaina: Ik ben op dit moment voor iemand liedjes aan het maken. En ik vond het niet eerlijk als alleen één van jullie geen vingerscan zou hebben. Ik: Laten we maar Hwarang gaan kijken. We liepen naar de bank toe ploften neer. Tijdens de serie kwam er een wat klefere scene met Taehyung en ik keek naar Linde en zag dat aan het blozen was. Toen ze merkte dat ik even naar haar keen verstopte ze haar gezicht achter een kussen. Toen het 11 uur was deden we onze avond routine. Linde: Welterusten! Ik: Slaap lekker! Romaina: Tot Morgen! Rosa: DOEII! Ik en Rosa liepen naar onze kamer toe. Rosa: Laten we zo naar de kamer van Lindy en Ro gaan en dan een kussengevecht met hun houden. Ik: Oke ik heb toch te veel energie. We kletste nog een half uurtje en liepen naar de kamer van Linde en Romaina. Rosa: Ik pak Ro en jij Peppy. Toen liepen we de kamer in. Ik liep zachtjes naar et bed van Linde. Ik sprong op haar bed en begon mer mijn kussen te slaan.Laat mij slapen ik moet morgenochtend vroeg werken zei Linde met een slaperige stem. Ik: K*T ik heb morgen ook ochtenddienst. Hoelaat moet jij er zijn? Linde: Gelijk met jou we hebben namelijk een gesprek met een nieuwe patiënt. (Lianne is een Dokter) Ik: Oki ik ga weer. Ik verliet de kamer en hoorde Romaina schreeuwen: ROSI BOK OP!!!!!! Vervolgens rende Rosa de kamer uit achter mij aan. Ik ging in mijn bed zitten keek nog even netflix en viel in slaap.
Okee ik weet dat het een kort deeltje is ik had op het moment even geen inspiratie dus in het volgende deel komt een time skip. Ik heb wel wat vooruit geschreven dus als jullie het leuk vinden kan ik tijdelijk weer 2 keer per week gaan uploaden. BYEE!!
JE LEEST
My idol in LUV
Fanfiction4 meiden gaan naar de film Burn the Stage. In de pauze botst Linde tegen iemand aan waardoor haar hele leven verandert.