Pov Linde
TaeTae💖 : Hey is de serie al afgelopen? :)
Linde : Ja, was erg leuk :)
TaeTae💖 : Wie was nou het knapste ;)
Linde : Ga ik nog lekker niet vertellen :p
TaeTae💖 : ;(
TaeTae💖 : Zou je misschien iets willen drinken met mij?
Linde : Ja gezellig!
Linde : Maar geen alcohol toch :p
TaeTae💖 : Nee, gewoon iets van koffie drinken bij starbucks ofzo?
Linde : Ja is goed!
Linde : Hoe laat moet ik er zijn? En waar?
TaeTae 💖: In Amsterdam op centraal om 7 uur?
Linde : Is goed! Tot straks!
TaeTae 💖: <3
~
Oke ik ga dus naar Amsterdam. Alleen met Taehyung. 'Alleen met Taehyung!!!' Schreeuw ik door het huis heen. 'Wat?!' Schreeuwt Rosa. 'Niks ik zag een foto van Tae zonder kookie.' Zeg ik. 'Neeeee Taekook is niet real.' Zegt Romaina sip. Het is ondertussen al half 6 in de avond dus ik snel me naar Den Bosch centraal om daar een van de treinen te pakken die naar Amsterdam gaat. Ik fiets zo snel als ik kan naar centraal waar ik gelukkig net optijd de trein pak. Ik kom om 7 uur stipt aan op Amsterdam centraal. Nu nog naar de starbucks lopen. Als ik hier aankom zie ik Taehyung al staan. Ik loop op hem af en geef hem een knuffel. 'Hey Linde, hoe is het?' Vraagt Taehyung. 'Het zelfde als vanochtend.' Zeg ik lachend. 'Kom laten we iets gaan drinken.' Zegt Taehyung. We lopen de starbucks binnen en bestellen hier frappuccino. 'Ik betaal!' Roept Taehyung. 'Nee ik betaal wel.' Zeg ik. Maar Taehyung heeft al betaalt. We pakken onze koffie en gaan ergens zitten. We praten voornamelijk over onszelf en over onze vrienden en huisgenoten. 'Wil je misschien nog naar de andere jongens toe of?' Vraagt Taehyung. 'Ik vind het best.' Antwoord ik op Taehyung. 'We gaan zo eten dus zou je misschien mee willen eten?' Vraagt Taehyung. 'Ja hoor, gezellig.' Zeg ik en we lopen naar het hotel van de jongens. Taehyung klopt op de deur en Namjoon doet open. 'Hey Taehyung.' Zegt hij. Ik sta een beetje ongmakkelijk achter Taehyung tot Namjoon zijn hand uitstrekt. 'Aangenaam mijn naam is Namjoon.' Zegt hij. Ik steek mijn hand uit en zeg 'Hallo, ik ben Linde.' 'Ik vroeg of Linde misschien iets mee wilde eten en ze zei ja dus ik dacht ik neem haar mee.' Zegt Taehyung. 'Gezellig, kom binnen.' Zegt Namjoon. Ik loop naar binnen samen met Taehyung ans Namjoon en zie al verschillende Koreaanse gerechten staan zoals Kimchi, Kimbap en Bulgogi. Het ziet er heerlijk uit. We gaan allemaal zitten en we genieten heerlijk van het eten.
Pov Taehyung
Ik kijk naar Linde. Ze is erg van het eten aan het genieten. Ze kan het ook erg goed met de andere members vinden. Ze is zo lief, mooi en zorgzaam. 'Kun je het zien Taehyung?' Vraagt Linde lachend. Ik trek rood weg en probeer me te verstoppen in mijn trui. Zodra al het eten op is zijn we nog even gezellig aan het praten. Linde krijgt een appje op haar telefoon. Het is van Romaina in een groepsapp zie ik over haar schouder heen. "Linde waar ben je? We maken ons zorgen :(" Staat in het appje. "Ik ben aan het afspreken met een oude vriend van me" Stuurt ze terug. "Zorg je wel dat je optijd thuis bent?" Stuurt Rosa. "Ja zal ik doen :)" Stuurt Linde. "Tot straks!" Stuurt Lianne als laatste waarna Linde haar telefoon uitdrukt. 'Dus ik ben een oude vriend van je?' Vraag ik lachend. 'Nee maar anders weten ze dat ik bij jou ben.' Zegt Linde blozend. 'Ik moet wel optijd de trein pakken naar huis.' Zegt ze. 'Hoe laat gaat de laatste?' Vraag ik. 'Over ongeveer 20 minuten.' Zegt Linde. 'Het is ongeveer 20 minutjes lopen dus als we nu gaan zijn we nog net optijd.' Zeg ik. 'Heel erg bedankt voor deze gezelligheid en het heerlijke eten.' Zegt Linde. 'Graat gedaan!' Antwoorden de members. Linde en ik lopen samen naar het station toe. Als we aankomen horen we dat ze omroepen dat de trein die Linde moet pakken zo vertrekt. We haasten ons naar het spoort maar zodra we hier aankomen gaan de deuren van de trein dicht en rijd deze weg. Linde en ik lopen maar terug naar het hotel. Er gaat geen andere trein meer tot morgen. 'Wat moet ik nu Taehyung?' Vraagt ze. 'Je kan bij mij op de kamer als ik aan Jungkook vraagt of hij voor een nachtje bij Jimin kan slapen.' Zeg ik. 'Oke.' Zegt Linde. Ik app Jungkook en vraag of hij het goed vindt dat Linde blijft slapen. Hij vindt het goed voor deze keer. Linde belt ondertussen Lianne.
Telefoongesprek Lianne en Linde
Lianne : Hey Linde zit je in de trein?
Linde : Uhmm nee, ik heb mijn trein zien wegrijden voor mijn neus.
Lianne : Omg jij bent ook echt slim Linde.
Lianne : Zorg dat je maar in een hotel kan slapen of bij die vriend ofzo.
Linde : Is al geregeld, alles komt goed.
Lianne : Okay is goed, tot morgen.
Linde : Tot morgen.
Einde telefoongesprek
Als we in het hotel aan komen lopen we naar mijn hotelkamer en legt Linde hier haar tas neer waar haar portomonee, telefoon, oplader, sleutels en flesje water inzitten. 'Zou ik misschien kunnen douchen Taehyung?' Vraagt Linde. 'Heb je spullen bij je?' Vraag ik. 'Uhm nee.' Zegt Linde terwijl ze een beetje rood wegtrekt. Ik gooi een handdoek en een t-shirt naar Linde toe. 'Shampoo, conditioner en douchegel staan op de wastafel.' Zeg ik. 'Dankje Taehyung.' Zegt Linde en ze gaat de badkamer in. Zodra ze klaar is komt ze de badkamer uit met mijn witte Gucci shirt aan en haar natte blonde lange haren. 'Staat je goed Linde.' Zeg ik. 'Thanks.' Zegt ze blozend. Linde stapt in bed onder de dekens en legt haar telefoon aan de oplader waarna ze nog haar social media checkt. 'Ik ga nog even douchen.' Zeg ik. 'Is goed, ik ga zo slapen want ik ben erg moe.' Zegt Linde. 'Oke, slaap lekker alvast.' Zeg ik. Ik stap onder de douche en zodra ik er uit kom en mezelf heb aangekleed zie ik dat Linde in slaap is gevallen. Ik loop voorzichtig naar haar toe en geef haar een klein kusje op haar wang. 'Weltrusten cutie.' Fluister ik zacht waarna ik ook in bed stap en in en langzaam in slaap val.
[Hellow mensjes it's ya girl aka @LianneTijger die op Linde haar account een best wel groot deeltje schrijft omdat ze dat leuk vindt en dit mocht van Linde XD okay dat was het wel Thenk joe Linde <3]
JE LEEST
My idol in LUV
Fanfiction4 meiden gaan naar de film Burn the Stage. In de pauze botst Linde tegen iemand aan waardoor haar hele leven verandert.