Deel 21

131 11 1
                                    

POV Linde

Aangekomen bij de Ziggo dome liepen we naar de ingang en lieten we onze kaartjes zien. Bewaker: Dus jullie zijn de Bulletproof Girls. Rosa: Jup dat zijn wij. Bewaker: één member van BTS heeft gevraagd of ik aan jullie light sticks zou geven. Ik fluisterde naar Romaina: Zal dat Taehyung zijn geweest? Romaina fluisterde terug: Wie anders? Lianne: Immy zullen wij dan een light stick voor jou kopen? Immy: Dat hoeft echt niet hoor. Rosa: Maar wij vinden het niet leuk dat wij gratis licht sticks krijgen terwijl wij er speciaal geld voor hebben meegenomen en jij er geen krijgt. Bewaker: Jullie mogen er wel een extra hoor wat het is niet leuk als je met mensen naar een concert gaat en alleen jij geen gratis licht stick krijgt. Iedereen: Dankjewel. Bewaker: Ga maar snel naar binnen. We liepen naar binnen en ik kreeg een bericht van Taehyung. Taehyung: Zijn jullie er al? Ik: Ja Oppa we zijn net binnen. Taehyung: Kom snel naar de zaal jullie zijn de eerste die de zaal binnen mogen. Ik: We hebben een vriendin meegenomen mag zij ook met ons mee naar binnen? Taehyung: Ik ga wel naar de bewaker toe om het aan te geven. Ik: Okee zie je daar. ik stopte mijn telefoon weg. Rosa: Weten jullie waar we nu naartoe moeten? Ik: Volg mij maar. Ik liep voorbij de rij naar Taehyung toe. Taehyung: Heyy jullie zijn dus de Bulletproof Girls. Lianne: J-Ja dat z-zijn wij. Rosa: SKSKSKSKSKSKSKSK. Ik: Rosiiiiiiii. Rosa: Alsof jij niet aan het fangirlen bent. Taehyung liep naar mij toe en gaf me een knuffel. Taehyung fluisterde: Woww ik had niet verwacht dat Rosa zo zou reageren. Ik keek naar Rosa en Lianne en zag dat ze met hun mond open aan het kijken waren. Taehyung: Volg mij maar. We volgden hem naar het podium toe. Namjoon: Hoi Linde en Romaina leuk jullie weer te zien! Lianne: Jullie hebben wat uit te leggen. Ik: Weten jullie nog tijdens de burn the stage film. Rosa: Jaa. Ik: Toen heb ik Taehyung en de andere members leren kennen alleen mocht ik jullie niks zeggen. Rosa: Maar hoe kent Romaina hun dan al?  Romaina: Toen jullie aan het zwemmen waren was Linde aan het videobellen me Taehyung en toen mijn nummer klaar was wou ik hem aan Linde laten horen en toen kwam ik er achter. Lianne: Dus daarom konden we jullie vriend niet ontmoeten en zeiden jullie dat hij niet goed tegen drukte kan. Taehyung: Hebben jullie dat gezegd? Linde: Wat moesten we anders zeggen? Rosa: Dus de laatste week gingen jullie naar Amsterdam om met BTS af te spreken. Yoongi: Yep. J-hope: Hoi im your hope your my hope im j-hope! Hij stak zijn hand uit naar Immy. Immy: H-hoi ik ben I-Immy. Rosa: Dus daarom fangirlde je niet toen je Tae zag en hij je een knuffel gaf. Ik: Precies. Jin: We moeten de andere Army's nog binnen laten en anders raken we achter op schema. Ik: Zal ik anders de andere Army's gaan halen? Jimin: Lijkt me wel slim want anders zien ze ons en gaan ze niet normaal erg fangirlen. Ik liep naar de ingang toe en zei: Alle Army's met VIP kaartjes mogen binnen komen! Meteen Renden er een stuk of 100 Army's op me af. Ze renden direct naar het podium toe. Ik kwam er niet meer langs dus liep ik richting het podium toe ik zag Taehyung en J-hope aan de zijkant staan. Ik: Oppa mag ik misschien over het podium naar Lianne, Romaina, Rosa en Immy toe gaan? Taehyung: Kom je er niet meer bij vanwege de andere Army's? Ik: Dat zie je toch. Taehyung reikte zijn hand naar me uit en hielp me om op het podium te komen. Ik: Dankje. J-hope: Waaron moem je alleen Taehyung Oppa ik wil ook jouw Oppa zijn. Ik: Okee Hobi Oppa. Namjoon: Linde wat doe jij hier op het podium? Ik: Ik kwam niet meer bij de rest dus vroeg ik aan Taehyung Oppa of ik over het podium naar hun toe mocht. Namjoon: Okee ga maar snel naar je vriendinnen toe. Ik rende over het podium naar mijn vriendinnen toe. J-Hope: Omdat wij jullie beter willen leren kennen gaan we een soort van Q&A doen als jullie dat leuk vinden. J-Hope gaf de microfoon aan een Army. Army 1: Wie was dat meisje die net over het podium liep? J-Hope: Ik denk dat Taehyung daar maar antwoord op moet geven. Taehyung: Kennen jullie Bulletproof Girls? Iedereen: Jaaa. Taehyung: Zij is daar een van en een vriendin van ons. J-Hope pakte de microfoon en gaf hem aan een andere Army. Army 2: Hebben jullie een vriendin? Jin: Wat zouden jullie ervan vinden als we een vriendin hebben? Iedereen: CUTEEEEE!! Jin: Dus jullie zouden het niet erg vinden als wij in een relatie zijn? Iedereen: NEEEE. Jimin: Fijn om te weten. Zo ging de Q&A nog even door. Suga: Linde zou jij de andere Army's willen halen? Ik: Ja is goed. Dit keer hoefde ik niet over het podium omdat de rest mij er langs liet. Ik: Iedereen die voor het BTS concert komt mag binnen komen! Ik rende meteen terug naar mijn plek omdat er heel veel Army's achter mij aan kwamen rennen. Immy: Dat ging soepeler dan de 1e keer. Ik: Ja, dit keer was ik er op voorbereid. Toen iedereen zat begon de show. 

My idol in LUVWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu