POV Vader van Jin
Mijn telefoon ging en ik nam op. Ik: Hallo? ???: Hoi meneer Park ik ben meneer Lee heeft u al gehoord dat meneer min achter u aan zit? Ik: Bedankt voor de informatie. Ik hing op en ging op zoek naar de zoon van Mr. Min. Ik kwam op een account van een jonge genaamd Yoongi hij was rond de leeftijd van Jin dus ik belde hem. Jin: Vader wat is er wij zijn druk aan het trainen dat weet je. Ik: Ken je iemand genaamd Min Yoongi? Jin: Ja hij staat naast me. Ik: Kun je zeggen dat zijn vader weer vrij is. Jin: Wacht ik geef je hem. Yoongi: Hallo met wie spreek ik? Ik: Met de vader van Jin. Yoongi: Oh hallo meneer Kim, is er iets? Ik: Je vader is weer vrij. Yoongi: WHAT!! Na alles wat hij heeft gedaan? Ik: Ja. Yoongi: Woww ik had niet verwacht dat hij weer vrij gelaten zou worden. Ik: Hij is ontsnapt en het zou kunnen dat hij achter jullie aan is dus versnel de training! Yoongi: Ga ik doen meneer Kim wilt u uw zoon nog spreken? Ik: Nee hoor hoeft niet. En ik hing de telefoon op. Ik dacht: Ugh hoe ga ik de test versnellen? Oeh ik heb een idee. Ik liep snel naar Rosa toe. Ik: Er is iets gebeurt waardoor we de test moeten versnellen je krijgt een telefoon en zorg ervoor dat ze opzoek gaan naar je locatie! Rosa pakte de telefoon aan en draaide het nummer van Jin. Rosa: Jin! ... Rosa: Ik wil hier weg kun je iets van mijn locatie opzoeken? ... Rosa: Ja ik denk dat dat wel gaat lukken. ... Rosa: Ja ik overleef het hier wel hoor. ... Rosa: Ja ik krijg voldoende eten en drinken. Een tijd lang zei Rosa niks meer. Rosa: Ik moet snel gaan er komt volgens mij iemand aan! ... Rosa: Doeii. en ze hing de telefoon op. Ik: En?? Rosa: Gelukt!
Okee een korter deeltje omdat ik nii goed weet wat ik moet schrijven op dit stuk. Het volgende deel wordt weer langer en is weer bij de rest maarja BYEEE.
JE LEEST
My idol in LUV
Fanfiction4 meiden gaan naar de film Burn the Stage. In de pauze botst Linde tegen iemand aan waardoor haar hele leven verandert.