Pov third person
Toen ze even op het strand hadden uitgerust begon er muziek te spelen. Linde: Oeh salsa muziek laten we gaan dansen!! Jimin: Maar wij kunnen helemaal geen salsa. Romaina: Ik wel een beetje! Linde: En ik kan het jullie toch leren. Taehyung: Gesloten of open houding? Romaina: Dat bepaald de man. Taehyung keek Jimin aan met een blik die hij maar al te goed herkende. Jimin: Laten we gaan DANSEN! Linde rende direct de richting op waar de muziek vandaan kwam en Romaina volgde haar. Jimin: Dus gesloten houding it is? Taehyung: Jup. Linde: Hey jongens komen jullie nog? Jimin: Jaja we komen al! De jongens begonnen iets sneller te lopen en toen ze er aankwamen was Linde al met een random persoon aan het dansen en werd Taehyung jaloers. Ze zag dat ze er waren. Linde: Sorry ik moet gaan mijn vriendje is er. Met dat liep ze snel naar ons toe. Taehyung legde zijn hand op zijn hart en begon fake te huilen. Taehyung: Hoe kun je me zo iets aandoen? Linde: Stel je niet zo aan ik ken die gast niet eens. Taehyung bleef huilen en zei: Beweeg dan in ieder geval je heupen minder. Linde: Dat hoort bij salsa maar okee ik zal het doen. Is er nog iets anders waarmee ik het goed kan maken? Taehyung: Verlaat me nooit meer. Linde: Belooft! Met dat gaf Taehyung Linde een kusje. Linde: Okee wat jullie over de maar moeten weten is dat de 4 en de 8 rustmomenten zijn. Jimin: Begrepen. Taehyung: En wat is de basispas? Linde: Die doe ik wel met Ro voor ik doe de pas nu als man en stop er een paar figuren bij. Linde pakte Romaina haar hand, deed de basis pas voor en deed nog wat figuren. Linde: Iedere keer als je als man in een nieuw figuur wil moet je de vrouw een beetje stilleggen en als er iets fout gaat in het samen dansen is het de fout van de man. Taemin: Begrepen! Na wat gedanst te hebben waren de 4 mensen moe en gingen wat eten. Na het eten zeiden ze elkaar welterusten en gingen ze naar hun kamers toe. Jimin en Romaina maakten zich klaar om te gaan slapen terwijl er bij Taehyung en Linde iets heel anders gebeurde.Taehyung tilde Linde op in bruidstijl en liep naar hun kamer toe. Hij kuste haar en wou verder. Linde: Niet nu Tae. Taehyung: Baby Waarom niet? Linde: Ik ben er nog niet klaar voor... Taehyung: Voor zoiets ben je nooit klaar. Linde: En... Taehyung: Wat is er baby? Linde: We zijn hier niet alleen. ???: Ze heeft gelijk. ??? Stapte uit de schaduw en liep naar hun toe. ???: Ik heb jullie hulp nodig en alsjeblieft ik wil nooit meer zoiets zien.
Sorry voor de korte deeltje ik heb soort van een idee wat ik nu ga uitwerken en hopelijk vinden jullie het leuk.
JE LEEST
My idol in LUV
Fanfiction4 meiden gaan naar de film Burn the Stage. In de pauze botst Linde tegen iemand aan waardoor haar hele leven verandert.